Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. juni 2010

Stressa pga. husvert-problemer

Husverten, har igjen ikke henta husleia.

Så da blir jeg stressa, og mister oversikten over budsjettet mitt.

Og må fly til og fra banker som en jojo.

Så da bruker jeg også mer penger i matbutikken, fordi stresset gjør at jeg mister litt av kontrollen over meg selv.

Og begynner å 'crave' ting som pizza, for eksempel.

Så sier sikkert husverten, at Erik aldri betaler leia i tide.

Men det er egentlig deres feil.

For det virker som at de bruker psykologi, for å få meg til å bruke husleia på mat.

Jeg er ikke så 'up-tight' at jeg da later som at de pengene ikke eksisterer.

Jeg er ikke noe sånn 'up-tight' pastor.

Jeg er vanlige Erik.

Og jeg synes ikke man kan forlange av vanlige folk, at man ikke skal bruke av penger, som husverten tilsynelatende ikke er interessert i.

Hvis man er arbeidsledig og har dårlig råd, og sjelden spiser den maten man egentlig 'craver', for eksempel.

Men det er kanskje sånn man gjør det her i England.

At husverten sier en dato, og ikke dukker opp før en uke senere?

Er dette vanlig i England?

Hva vet jeg.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Nå tror jeg at jeg bare skal si det sånn, at han husverten ikke får noe av de pengene.

At nå er de 365 pundene mine, siden han husverten ikke dukka opp når han sa at han skulle dukke opp.

Og heller ikke ringte.

For nå er jeg lei av det her tullet.

For han bare kødder rundt med meg, han husverten.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 2.

Og nå må jo jeg gå og grue meg, hver dag, til han George plutselig dukker opp på døra mi, uanmeldt da.

(For nå kommer det jo til å bli en krangel, om pengebeløpet).

Det blir jo som psykisk terror, en gang i måneden.

Fy faen.

Nei, jeg skal si at jeg begynner å sende pengene fra banken, fra neste måned.

For det her synes jeg blir stressende.

Spesielt når han husverten aldri dukker opp på avtalt dag, uansett.

Så uansett hvordan de pleier å gjøre det her i England.

(Man er jo ekstra avhengig av en bolig, mener jeg.

Men, man kan vel ikke bare bli kastet ut heller.

Det er nok lover og regler, som sier at man ikke bare kan bli kastet ut.

Får jeg håpe ihvertfall).

Men her blir jeg terrorisert, av husverten, merker jeg nå.

Sikkert noe Johanitterorden-greier.

For han husverten pleier alltid å prate om _Prest_on.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

PS 3.

Og når jeg tenker på det.

Så tror jeg ikke at han George har lov å komme på døra mi uanmeldt.

Han må vel da ringe og gjøre en ny avtale?

Det ville jeg tippe på, isåfall.

Jeg skal fortelle han det, at jeg ikke liker at han dukker opp på døra mi uanmeldt.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter