Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 31. juli 2010

Folk skriver og skriver, til johncons-blogg, at de vil ha flere måkevideoer, (bare tuller). Her er det uansett noen fler

















PS.

Video 475 var kanskje den beste, synes jeg.

Der ser man at begge de noen måneder gamle måkeungene prøver å lære seg å fly.

De ifjor, de forsvant ganske raskt, når de først hadde lært seg å fly, så det er ikke sikkert at det blir noe særlig fler måkebilder og videoer iår.

De måkene skriker når de øver på å fly, så jeg hører de inn i stua her.

Så det er derfor jeg klarer å ta video når de driver og flyr osv.

Det er ikke sånn at jeg står der hele dagen, og venter på at de skal gjøre noe.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Det er vel litt artig å filme de måkene, synes jeg, når de først er der.

Det var ikke sånn da jeg bodde i Oslo f.eks., på St. Hanshaugen, at det var måkefamilier, utafor vinduet osv.

Selv om katten til naboen, (som het Chaplin), noen ganger havna på terrassen min.

Men en gang så jeg i øyekroken, at det faktisk var hu unge nabodama, fra Nord-Norge vel, og som jobba som assistent på Rimi Ringen vel, (ei ganske lav ei, med lyst hår, tror jeg), som heiv katta si over på min terrasse.

Av en eller annen grunn.

Så der må det ha vært noe 'lurings', eller noe, vil jeg si.

Hvorfor ville hu gjøre det med katta si?

Det vet vel bare gudene tror jeg, og kanskje knapt nok de.

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Men da jeg bodde i Oslo, så var jeg en person, som ikke lagde noe vesen av meg.

Jeg hadde ikke overhørt at jeg var forfulgt av noe 'mafian'.

Og jeg hadde ikke blitt forsøkt drept, på gården til min onkels samboer i Larvik, (noe som skjedde i 2005).

Så derfor så var jeg ikke sånn at jeg ville ha blogg og websted osv., (om meg selv), da jeg bodde i Oslo.

Jeg hadde ikke noe behov for det, for å si det sånn.

Det er noe jeg har først har begynt med, etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe 'mafian', i Oslo, i 2003, og ble forsøkt drept, i Kvelde, i Larvik, i 2005.

Og jeg begynte ikke å skrive på nettet, på grunn av det.

Men, på grunn av at jeg har blitt tulla med av samfunnet, etter dette.

Politiet både i Norge og England, og inkludert Kripos i Norge, har bare tulla med meg.

Avisene skriver ikke noe, ikke engang om arbeidssaken min mot Bertelsmann/Microsoft.

Og den arbeidssaken, blir også tulla med, av advokatfirma og advokatforeninger og det som er, her borte i England.

Så det var ikke sånn, at jeg hadde så lyst til å skrive om alt på nettet.

Det er samfunnet, vil jeg si, både i Norge og England, som tuller med meg, og svikter.

Så derfor prøver jeg å skrive om hva som foregår.

Men også pressen svikter.

For jeg har jo holdt på å skrive i over tre år nå, blir det vel, på johncons-blogg.

Og har hatt mange hundre tusen lesere, på bloggen.

(Jeg har ihvertfall snart 500.000 sidevisninger, på StatCounter.

Og det tracking-cookie programmet, har jeg ikke brukt hele tiden.

Så det første året eller halve året, er ikke med da).

Så her er det hele land, som svikter, vil jeg si.

Man kan kanskje si at hele verden svikter.

Så det er artig.

Hva er det man sier da.

'Go' verden?

Noe sånt.

Så alle i verden er landsbyidioter, vil jeg si nå.

Ihvertfall de i pressen og i politiet osv.

Som ikke gjør jobben sin, av diverse korrupte grunner da.

Så sånn er nok det.

Bare for å varsle om dette.

Så dette er som den filmen som heter Idiocrazy, eller enda verre kanskje.

Så 'veldig bra' til verden.

Over og ut for denne gang.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

jorda fail

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter