Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 17. juli 2010

Jeg sendte en e-post til den tyrkiske ambassaden i Oslo, angående at kurdere/tyrkere angriper familien min, grunnet mulig slektskap til Noah?




Gmail - To Turkish Embassy in Oslo/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




To Turkish Embassy in Oslo/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jul 17, 2010 at 9:47 PM




To:
info@mfa.gov.tr


Cc:
post@mfa.no






Hei,

jeg prøver igjen, for det var feil e-post adresse.

Hu Hava Özgyr, på Rimi Bjørndal, hu skulle alltid ta t-banen ned til sentrum, sammen med meg, etter jobben, enda hu bodde på Holmlia, som var en annen vei.


Og hu prata så ofte om sex på t-banen, syntes jeg.

Er det vanlig at kurdiske/tyrkiske damer prater så mye om sex, på t-banen med norske gutter/menn?

Hu fortalte bl.a. at søstra hennes Sema, hadde blitt tatt på fersken, mens hu hadde sex med typen sin, på en Rimi-butikk nede i sentrum, hvor hu jobba med vasking.


Var det over grensen for det normale for interesse fra kurdiske jenter?

Også Brusk, fra HiO, som var naboen min ved Univ. of Sunderland.

Noen tyske jenter i min leilighet, sa jeg måtte prate med Brusk, for han var fra Oslo.


Det var liksom som at det var planlagt.

Hvorfor skulle de tyske jentene bry seg om det norske greiene?

Er dem noe mafia de Özgyr-jentene og Brusk?

Er det bare gærninger?


Dere hadde 17 mai tog i Oslo og, når Galtasaraj vant Champions League.

Det syntes jeg var litt dårlig.

Hadde dem betalt dommeren?

Det var litt spesielt ihvertfall.


Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>

Date: Sat, Jul 17, 2010 at 9:26 PM
Subject: Delivery Status Notification (Failure)
To: eribsskog@gmail.com


Delivery to the following recipient failed permanently:



oslobe@online.no



Technical details of permanent failure:

Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 5.1.1 <oslobe@online.no>... User unknown (state 14).



----- Original message -----



MIME-Version: 1.0

Received: by 10.204.178.211 with SMTP id bn19mr2199016bkb.15.1279398385720;

Sat, 17 Jul 2010 13:26:25 -0700 (PDT)

Received: by 10.204.81.93 with HTTP; Sat, 17 Jul 2010 13:26:25 -0700 (PDT)

Date: Sat, 17 Jul 2010 21:26:25 +0100

Message-ID: <AANLkTinod0FCAWBv08baSgftZhhli2ZKuP8acCrix6qZ@mail.gmail.com>

Subject: Angrepet av tyrkere/kurdere pga. Noah-slekt

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: oslobe@online.no

Cc: post@mfa.no

Content-Type: multipart/alternative; boundary=0016e6d7ed334e9ee5048b9b26db



Hei,



jeg synes det virker som at min slekt blir angrepet av kurdere/tyrkere, pga.

eventuelt slektskap til Noah.



(For det kan virke som at Noah kom til Enebakk, for en del tusen år siden:



http://www.enebakkhistorielag.no/kulturminne_durud.htm ).



Hvordan ser tyrkere/kurdere på Noah?



Er det hat mot Noah fra tyrkere og kurdere?



Jeg synes min slekt får så mye oppmerksomhet fra kurdere og tyrkere.



Bl.a. meg selv da jeg jobbet som leder på Rimi Bjørndal i Oslo, og studerte

ved University of Sunderland, i 2004/05.



På forhånd takk for svar, på dette om kurdere/tyrkere/muslimers syn på Noah,

osv.



Mvh.



Erik Ribsskog



PS.



Sender også kopi til UD, siden jeg bor i utlandet, som flyktning fra noe som

blir kalt 'mafian', i Norge, mm.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter