Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. august 2010

Jeg sendte en e-post til friidrettsklubben Minerva, om min morfar Johannes Ribsskog, som var aktiv der, på 30-tallet




Gmail - Friidrettsmuseum










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Friidrettsmuseum











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Aug 18, 2010 at 3:10 AM




To:
minerva_is@yahoo.no






Hei,

jeg ser at Minerva har startet Friidrettsmuseum.

Så da tenkte jeg at jeg kunne spørre dere, om dere har noe etter min morfar, Johannes Ribsskog, som kom på 2. plass i Romeriksmesterskapet på 400 meter, i 1933, for Minerva.


Og som vant Romeriksmesterskapet i 5-kamp, to år senere, for Leirsund, hvor han var fra da.

Jeg har nemlig overhørt, i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe som de kalte 'mafian' der.


Og har flyktet til England, men får ingen av mine rettigheter fra politiet.

Så jeg prøver å finne ut om dette er noe med familien min.

Så jeg har startet et prosjekt, hvor jeg skriver mine memoarer osv., og ting om familien da.


Pluss at det hadde vært artig, for jeg flyttet til min far, Arne Mogan Olsen, da jeg var ni år, så jeg kjente kun min morfar fra jeg var liten da, må man vel si.

Og min far sa at min morfar var kommunist og sinnsyk, så jeg prøver å finne ut hva som var riktig da.


Dere hos Minerva, er dere noen klubb for kommunister eller sinnsyke, hadde jeg nær sagt?

Det er kanskje bare faren min som tuller?

Hvem vet.

Det hadde vært artig hvis dere hadde noe ihvertfall.


Men dere har kanskje bare om verdensstjerner og sånn, og ikke om de som har vært i klubben?

På forhånd takk hvis dere finner noe ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter