Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 5. august 2010

Jeg sendte en ny e-post til Sivilombudsmannen




Gmail - Re klage på ambassaden i London










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re klage på ambassaden i London











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Aug 5, 2010 at 2:05 AM




To:
Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>


Cc:
post@slottet.no






Hei,

nå svarte plutselig Ambassaden i London meg.

Dere sa det var greit at UD svarte.

Nå svarte ambassaden i London.

Men de brukte vel mer enn to år.

Hvordan skal dere forvrenge på dette nå?


Hvordan skal dere vri og vrenge på dette for å få det til å passe med noe?

Eller skal dere undersøke?

Eller skal dere trenere og korrumpere mer?

Med hilsen


Erik Ribsskog

PS.

Sender dette også kopi til Slottet, siden jeg sendte om dette dit, 28.4


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/8/4
Subject: Re: Re klage på ambassaden i London
To: Sommerstad Gunn Karin <Gunn.Karin.Engeland.Sommerstad@mfa.no>



Hei,

takk for sist, som var møte, i ambassaden i London sitt inngangsområde, like før jul, i 2006 vel.

Jeg bor fortsatt i Liverpool, og har prøvd å ta opp den arbeidssaken/mafia-saken, som jeg innformerte deg om, (og som de papirene tilhører), med Politiet i Liverpool og Citizens Advice Bureau og the Law Society og advokatfirma som Moorcrofts osv., samt the Legal Services Ombudsman.


Jeg har også prøvd å få Fri Rettshjelp fra Norge.

Men _ingen_ hjelper.

Så jeg får bare fortsette å prøve å ta det her i England.

Jeg vet jeg sa jeg skulle ringe deg, men jeg tenkte det var best å ikke ringe, i tilfelle noen avlyttet samtalen, eller noe, (for jeg husker at ei som jobba på Arvato, Sophie fra Sverige, sa at typen hennes, jobba i et internett-firma, Telewest Broadband, på en bekymret måte, så da tenkte jeg det var best, etter å ha tenkt igjen, å ikke ringe.


Jeg har kontaktet ambassaden mange ganger, men ikke fått svar.

Du anbefalte meg å ta det med CAB og politiet i Liverpool.

Jeg har prøvd å gjøre det.

Men politiet og CAB bare trakasserer meg.


Politiet i Liverpool, de kaller meg 'Miss Erik Ribsskog', blandt annet.

Så jeg lurte på hva jeg burde gjøre da, når britene bare tuller med meg?

Mvh.

Erik Ribsskog


PS.

Hvis du vil sende de papirene, så bor jeg fortsatt i Liverpool, på den samme adressen som da jeg var på ambassaden deres, i 2006:

Flat 3
5 Leather Lane

Liverpool
Merseyside
L2 2AE

PS 2.

Jeg har også mista passet mitt, så dere kan kanskje sende med et pass og, for jeg blir holdt arbeidsledig, av britene, jeg blir snytt for arv jeg skulle fått, av mine norske slektninger, så jeg sitter litt bom fast her, og er nesten fattig, for jeg får bare 65 pund i uka, i arbeidsledighetstrygd, som skal dekke alle regninger osv.


Og jeg har en grad i IT og har jobbet som butikksjef bl.a.

Så dette er snodig.

PS 3.

Tok du forresten kontakt med hun Eva July, som jeg viste deg e-post fra?


Hils også hun hyggelige dama som jobba i resepsjonen.


2010/8/4 Sommerstad Gunn Karin <Gunn.Karin.Engeland.Sommerstad@mfa.no>






Det vises til din klage på ambassaden i London, samt din deponering av diverse papirer på ambassaden.

Vi ber om at du gir oss opplysninger om din adresse i Norge, slik at vi kan returnere dine papirer til deg og også oversende svar på din klage.


Med vennlig hilsen

Gunn Karin Sommerstad

___________________________

Gunn Karin Engeland Sommerstad

Counsellor

Royal Norwegian Embassy

25 Belgrave Square

London SW1X 8QD

Tel 020 7591 5509

Mobile 07740909869

E-mail: gks@mfa.no

P Please consider the environment before printing this email
















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter