Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 30. september 2010

Magne Winnem, (som jeg var forlover for), driver og sjefer, på Facebook

magne winnem driver å sjefer på facebook

http://www.facebook.com/group.php?gid=15567916559

PS.

Jeg husker den dansketuren, med Petter Wessel, fra Larvik, som Magne Winnem, ba meg med på, like etter at jeg ble kjent med han, (han gikk i klassen min), på Gjerdes VGS., i 1988.

Så dro han med meg, til parfymeriet, ombord på Petter Wessel.

Jeg hadde tenkt å kjøpe Lagerfeld, for det var den jeg kjøpte, når jeg var i England, var det vel, sommeren før.

For to 'klyser', fra Tønsberg, Pål Eier og Steinar Nielsen vel, som gikk i klassen min, første året på videregående, i Sande, de dreiv og spraya en hel sånn, i garderoben en gang.

(Kanskje for å mobbe meg, som ikke turte å dusje, det skoleåret, for jeg hadde ikke fått hår på tissen enda, og det var litt flaut, siden jeg faktisk gikk første året på videregående.

Men men).

Så kjøpte Magne Boss deo-spray da.

Og da kunne ikke jeg være dårligere, syntes jeg.

Da ble det for dumt med Lagerfeldt, syntes jeg.

Så da kjøpte jeg Boss jeg og.

En sånn svart deo-spray, som kosta nesten et par hundre kroner vel.

Og den brukte søstera mi og Cecilie Hyde av, husker jeg, etter at de flytta opp til meg, noen få måneder seinere.

For den hadde jeg stående på det gamle rommet mitt da.

I klesskapet der, var det vel.

Så sånn var det.

Så Magne han har vært 'boss', ihvertfall siden 1988, og han holder på ennå.

Jeg husker at en gang, da Magne Winnem jobba som vakt/mannskap i Holmenkollen.

Så klagde Winnem til meg seinere, for at han hadde blitt satt til å være leder, for mannskapet i Holmenkollen da.

Under hopprennet da antagelig.

Winnem sa det, at siden han var butikksjef, så ble han alltid satt til å være leder, (eller boss da), overalt hvor han dukka opp.

Men men.

Så jeg trodde kanskje at Winnem hadde fått nok av å være boss nå.

Men tydeligvis ikke, det kan man vel se ovenfor her.

Men men.

Bare noe jeg tilfeldigvis la merke til.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Nå tenkte jeg på det.

At det kan jo bare ha vært, at de her Pål Eier og Steinar Nielsen.

Som ihvertfall han siste av, vel må sies å ha vært litt femi.

At de kanskje var litt 'kaute' på hverandre(?)

De hadde ihvertfall en sånn ganske lystig 'leik' inne i garderoben der, i Sande-hallen, husker jeg.

Dem lo og sprang rundt inni garderoben der da, mens dem spraya, mer eller mindre, en hel Lagerfeld-deo, (som lukter ganske søtt også vel, mener jeg å huske).

Så dem gjorde kanskje hverandre tent, eller noe, tenker jeg nå.

Siden dem fniste og sånn, eller ihvertfall skråla, mener jeg å huske, mens dem løp rundt der da.

Jeg skjønte ikke noe særlig av det der, egentlig, da det skjedde.

Og en sånn Lagerfeld deo-spray, den kosta jo skjorta nesten, ihvertfall 200-300 kroner, i Norge, kan jeg tenke meg.

Så hva dem dreiv med, i den episoden der, det skjønte jeg ikke.

Men man kan vel ikke skjønne alt.

Men det er kanskje noen andre som skjønner det.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Her er mer om dette:

mer om lagerfeld

http://www.preisvergleich.de/produkt/karl-lagerfeld-deodorant-atomiseur-anti-perspirant-spray/625162/1/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter