Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. september 2010

Ok, gratulerer med dagen til Hr. Stølen da, og til eventuelt andre johncons-blogg lesere, som har bursdag i dag

feirer bursdagen

PS.

Hr. Stølen, det er visst en johncons-blogg leser i Bergen det, kan det virke som.

Her er mer om dette:

stølen er i bergen

PS 2.

Og den som søker på '"Ari Behn" gruppesex', det er visst en i Heimdal, i Sør-Trøndelag:

ari behn gruppesex heimdal

PS 3.

Så det er kanskje ikke bare Mette-Marit, som har drevet med sånne sex-videoer, og orgier, eller hva det var om igjen, i den såkalte 'Mette-Marit videoen'.

Nå har kanskje Mette Marit fått selskap av Ari Behn, i 'klubben for utagerende kongelige, og lignende'.

(For å fleipe litt).

Hvis ikke det bare er noe tull da, dette med Ari Behn og gruppesex-en.

Det kan jo også godt hende.

Min søster, Pia Ribsskog, ga meg en bok, av Ari Behn, til jul, jula 2004, som vi feiret i Sunderland.

For jeg studerte på universitetet der, og søstera mi, og hennes venninne Siv fra Røyken, og deres to unge sønner, tok turen over, med ferje fra Kristiansand, til Newcastle.

(Og de var der, i to uker vel.

Så jeg fikk ikke lest noe, i juleferien, for ungene deres bråka så fælt.

Eller, de bråkte kanskje ikke så fælt.

Men det var ikke noe for unger, å gjøre der, på campus, på the Forge, i Sunderland, i juleferien.

(Jeg fikk leid to rom til dem, i naboleiligheten, av en som het Brusk, fra HiO IU, og en marokkaner vel, som bodde i Tyskland, og som het Muhammed vel, tror jeg.

Hvis jeg ikke tar helt feil).

Men de ungene, de hang jo da, på rommet mitt hele tida, for å sitte foran PC-en min.

(For jeg hadde kjøpt meg stasjonær PC, som jeg monterte selv.

For jeg hadde tenkt å bli i England, også etter studietiden.

For jeg hadde jo overhørt det, at jeg var forfulgt av noe 'mafian', i Oslo, i 2003).

For de ungene de brukte programmet Paint, og tegna masse tegninger da.

(Istedet for å tegne på ark, for eksempel.

Ikke spør meg hvorfor).

Men men.

Så orka ikke jeg å sitte på rommet mitt, for de var litt masete de ungene da, som unger vel ofte er.

Så da satt jeg i 'lounge'-en.

Men da var alltid noen andre folk der da, som skulle et eller annet.

(Søstera mi og hu Siv, osv).

Så da fikk jeg ikke lest noe.

Men men.

Og den boka, av Ari Behn, den leste jeg, etter at søstera mi hadde dratt tilbake til Norge, eller kanskje det var sånn at jeg begynte, mens hu var der.

Og den Ari Behn-boka, som var fra noe reise i Nord-Afrika, mener jeg det var.

Den boka, den het 'Bakgård', forresten.

Og den var vel, mer eller mindre, 'homo-erotisk', vil jeg si.

Så det sex-livet til Ari Behn, det har jeg egentlig ikke så mye lyst til å spekulere i.

Men at søstera mi ga meg en bok som het 'Bakgård' da.

Det må da ha vært 'dobbeltsnakk' for rasshøl?

Altså noe homo-erotiske greier da.

Jeg lurer på om søstera mi, har blitt som en muslim, eller noe, nå, siden hu har vært sammen med to muslimske karer, Keyton fra Somalia, og Negib fra Etiopia, siden 1993 vel.

Det er jo snart 20 år siden.

Eller er søstera mi i noe sånn Malteserorden tro?

Det syntes jeg var litt rar gave, å gi til storebroren sin, en, mer eller mindre, 'homo-erotisk' bok, av Ari Behn, som heter 'Bakgård'.

Så var det en bok til hu hadde kjøpt, i julegave til meg, i paperback vel, som het 'Ut og stjæle hester'.

Noe sånt.

Og så var det vel en bok til og.

Men den boka har jeg glemt hva het igjen.

Men men.

Så det Ari Behn-greiene, det er jeg ikke så sikker på egentlig.

Det er noen år sida jeg leste den boka, ('Bakgård'), nå også.

Så det er mulig at jeg husker det her litt feil og.

Det er ihvertfall ikke sånn, at jeg husker detaljene fra den boka, akkurat, i hue.

Men men.

Men det var en litt rar opplevelse, ihvertfall, sånn som jeg husker det, å lese den boka, som søstera mi ga med til jul, i Sunderland, i 2004.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter