Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. oktober 2010

Nå har jeg vært og kjøpt godteri, til nettbutikken min, www.godtebutikken.net

Photo 1877

PS.

Jeg tenkte at isbre-mint, skulle koste 25 kroner, pr. pose, (inklusiv frakt til Norge, (som postpakke), og ekspedisjon).

Og at de andre slagene, på bildet, skulle koste 29 kroner, pr. pose, (inklusiv frakt til Norge, (som postpakke), og ekspedisjon).

Det nettbutikk-programmet, det er et gratisprogram, så det tar litt tid å sette opp, merker jeg.

Men hvis noen vil bestille noe, før jeg får opp nettbutikken.

(Som jeg ikke vil love noe angående, det kan ta fra 1-4 uker).

Så kan man bestille, over e-post, til eribsskog@gmail.com

Og betalte over donasjons-funksjen, på johncons.org.

Det er denne linken:

http://johncons.org/doner.html

Så da er det bare å bestille så mye godteri man vil, (av de slagene som er på bildet).

Så da er det bare å bestille!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Og hvis det er noen som har noen spesialbestillinger, på andre ting dem vil ha fra England.

Så er det bare å bestille det og, på e-post, så kan jeg prøve å få tak i disse tingene også, og få levert de til Norge.

Så det er da bare å sende e-post.

PS 3.

Og jeg vet, fra platebutikker, på nettet, osv.

At det er tollfritt, hvis det er snakk om leveranser, på under 200 kroner.

Så jeg kommer til å gjøre, som platebutikker, i utlandet gjør.

Nemlig at de splitter opp ordrer over 200 kroner.

(Eventuelt ikke lar folk bestille for mer enn 200 kroner).

Sånn at hver faktura ikke overstiger mer enn 200 kroner.

Men at jeg da heller sender flere fakturaer.

Som jeg vet at en kjent platebutikk, på nettet, (jeg husker ikke navnet nå), gjør.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter