Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. november 2010

Jeg rotet meg inn på Nyhetsspeilet, hvor det stod noe interessant, om Illuminatis 13 blodslinjer

mer om illuminatis blodlinjer

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/10/illuminati-for-folk-flest/

PS.

Her er hva jeg fant, om Davids hus, (kong David av Israel, som jeg har funnet ut at jeg er etter, via slektsforskning, her for noen få uker siden, nemlig at jeg var etter kong David og Batseba):

davids hus

(Fra en PDF-fil, som det linkes til, i linken ovenfor).

PS 2.

Så jeg tenker nå med meg selv, at kanskje det er slik, at min mormor, Ingeborg Ribsskog, sin slekt, var illuminister?

Jeg har jo skrevet opp og ned på bloggen, om de merkelige tingene, som har foregått, i min familie.

Min søster, Pia Ribsskog, for eksempel, hun vet alt mulig som foregår, virker det som for meg.

(Om at hennes stebror Viggo Snowhill, er gigolo i USA, og at vår stesøster Christell Humblen sin ektemann, (en svenske ved navn Mathias), har blitt hjerneskadet, etter å ha ligget for lenge under gressklipperen i hageselskapet hans, for eksempel).

Er hun med i dette Illuminati-brorskapet?

Jeg har jo skrevet om det, at jeg som barn, på besøk hos mine besteforeldre, i Nevlunghavn.

(Min mors foreldre).

Ble forsøkt brutt ned, virker det som for meg.

Av min mormor, Ingeborg Ribsskog, min morfar Johannes Ribsskog, min mor Karen Ribsskog, etter at min søster, Pia Ribsskog, på forsiden av huset i Nevlunghavn, fikk meg til å ta et strå mellom leppene, et slags siv, som hadde noen slags skarpe, små, deler, (som virket som usynlige for meg), som skar opp leppene.

Sånn at det gjorde vondt.

Jeg var nok nedbrutt av min mormor, eller noe, før min søster spurte om dette, (med en vennlig tone).

For jeg husker det, at min søster hadde jo tatt det samme trikset på meg, en gang før.

(Men hvem hadde min søster lært dette trikset av, som 4-5 åring lurer jeg.

(For det husker jeg, at jeg også lurte på da).

For vi bodde jo sammen hos min mor, Karen Ribsskog, og var vel nesten alltid sammen, og gjorde vel nesten alltid de samme tingene, på den tida.

Det var vel før vi begynte i barnehagen, og sånn, tror jeg.

Men men).

Så det var den andre gangen, som jeg gikk på det trikset, (husker jeg, at jeg egentlig hadde i hue, da dette skjedde. Men jeg tenkte ikke på søstera mi, som min uvenn liksom, jeg var nok mer fokusert på mora mi og bestemor Ingeborg, sånn sett, så dette var et slags sleipt bakholdsangrep, vil jeg si. At jeg var litt ukonsentrert da, eller åndsfraværende, da søstera mi lurte meg igjen da, med dette trikset. Siden jeg kanskje tenkte mer på noe med mormora mi, eller noe da, noe 'faenskap' som hu dreiv med, for eksempel. Noe sånt).

Så da må jeg ha vært nedfor, mener jeg.

Så gikk jeg til baksiden av huset, hvor min mormor og de satt da.

For min mormor hadde sagt det, at jeg ikke skulle sladre.

Så husket jeg det da, og sladret ikke.

Så dette var kanskje noe fra min mormor, at hun fikk min søster Pia, til å lure meg, med det trikset.

For å teste om jeg ville sladre da.

Også satt min mor og min morfar der da, og var med på det da.

Så det var noe som foregikk bak min rygg, ihvertfall.

Så jeg liksom stålsatte meg da, og ville ikke ha trøst av noen av disse, siden jeg forstod det, at de liksom var sammensverget mot meg da.

Så ble jeg sendt helt øverst i den store hagen de hadde.

For å leke.

Men det var jo ikke så mye å gjøre der akkurat.

Men jeg kan tenke meg det, at de ville at jeg skulle være på litt avstand fra dem.

At det var derfor de sendte meg lengst opp i hagen.

For at jeg ikke skulle kunne høre hva som ble sagt om meg, av disse 'sammensvergerne' da, må jeg vel må kalle dem.

Kanskje de var illuminister?

Hm, hvem vet.

Jeg ble ihverfall sendt til min far, Arne Mogan Olsen, på Bergeråsen, et par år etter dette.

Så kom min søster, Pia Ribsskog, etter meg, til Bergeråsen, en 3-4 år seinere.

Men hadde min søster, Pia Ribsskog, gått på noe 'Illuminati-kurs', eller noe, i mellomtiden, hos min mormor, Ingeborg Ribsskog, i Nevlunghavn kanskje?

Hvem vet.

Jeg har ihvertfall skrevet om på bloggen, så seint som i går vel.

At min søster, Pia Ribsskog, hun er en nettverk-person, som har tilgang til mye informasjon osv.

Og som nok ikke er som en vanlig person, som folk var, på 70-tallet, f.eks.

Så jeg lurer på om jeg har noe Illuminati i familien.

Det er nok mulig.

Men det er ikke så lett for meg, å finne ut nøyaktig hva som foregår, så lenge alle disse folka i familien min, (som f.eks. min stesøster Christell Humblen), er stille som mus.

Det er helt sikkert.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter