Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 22. november 2010

Man kan se at Pondus sier det samme som meg, at man ikke skal blande business & pleasure, noe som jeg har prøvd å ha som filosofi, i arbeidslivet

pondus sier det samme som meg

http://www.dagbladet.no/tegneserie/#pondus

PS.

Er broren min Axel Nicolai Thomassen en mafia-kar?

Sånn som jeg tenker nå, så kom jeg på en episode, fra da jeg var butikksjef, på Rimi Nylænde.

Da trengte vi ei til å sitte i kassa.

Også fikk hu Hilde, som var låseansvarlig, fra Nordstrand, ei ung jente til å sitte i kassa.

(Ei som hu kjente, og som hu gikk god for.

Og sa var flink, osv.).

Ei med lyst hår vel.

Og plutselig kom broren min Axel innom, og sa at hu i kassa var fin.

Nå var jo jeg fra Berger da, så jeg var kanskje litt bortskjemt med fine damer.

Hva vet jeg.

Men om hu dama, som Axel sa var fin, så syntes jeg det var noe beklemt eller ihvertfall noe unaturlig ved henne.

Så sånn privat, så syntes jeg ikke at hu var så utrolig liksom.

Hu hadde liksom ikke noe glimt i øye, for eksempel, kanskje.

Og hu slutta da.

Og etter at hu slutta, så kom hu og søstera, (eller om det var venninna), ned til meg, da jeg var nede på lageret, på Rimi Nylænde.

Og de spurte om det var greit at hu hadde slutta.

Eller hva det var.

Og hu lurte på om det var noe hun kunne gjøre nærmest, for meg.

Og da sa jeg, at om hu kunne jobbe på en annen butikk, en vakt, for Rimi Munkelia, eller noe, som hadde ringt, fordi de mangla folk.

Men det ville hu ikke.

Så om hu var noe hore, eller noe.

Hva vet jeg.

Jeg hørte hu prata med ei venninne, oppe ved Lambertseter Senter, når jeg gikk til t-banen en gang.

En gang bilen min ikke virka.

(Eller om det var før jeg kjøpte bilen).

At nede på Rimi Nylænde, der skulle hu ihvertfall ikke jobbe igjen.

Men men.

Så jeg lurer på hva som egentlig foregår på arbeidsplassene bortover i Oslo.

Og jeg lurer på om broren min Axel er i noe slags mafia, eller noe.

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter