Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. desember 2010

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering/Fwd: (referanse: 193531) Mafian










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering/Fwd: (referanse: 193531) Mafian











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Dec 24, 2010 at 1:05 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no








---------- Forwarded message ----------
From: <servicesenter@nsb.no>
Date: 2010/12/17

Subject: Sv:(referanse: 193531) Mafian
To: eribsskog@gmail.com


Takk for din henvendelse "Mafian".

Den er registrert med saksnummer:



Saksnummer: 193531



Din henvendelse vil bli besvart så snart som mulig. Henvendelser besvares i ordinær kontortid som er hverdager mellom klokken 08:30-16:00.



Henvendelser som gjelder kjøp eller endring av billetter, ta kontakt med NSB Kundesenter på telefon 815 00 888 - tastevalg 2.



Dersom du ønsker å legge til ytterligere kommentarer til henvendelsen din, så kan du svare på denne e-post meldingen ved å trykke Svar-knappen (Reply) i

mail-leseren din. Du må da beholde subjektlinjen slik at vi kan knytte kommentaren til den opprinnelige henvendelsen din.



Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du henvender deg til oss, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.



Med vennlig hilsen

NSB Servicesenter



-------------------------------------



English summary:

We thank you for your enquiry "Mafian".

You have been assigned the following case number:



Case number: 193531



We will respond to your enquiry as soon as possible. Our office is open weekdays between 8.30 am to 16.00 pm.



If you have any queries regarding train schedules or fares, or to purchase a ticket please call NSB Call Centre on +47 815 00 888 or +47 23 15 15 15.



Please include the case number in the subject line if you want to reply to

this mail.



Best regards

NSB Servicesenter











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter