---------- Forwarded message ----------
From:
<servicesenter@nsb.no>Date: 2010/12/17
Subject: Sv:(referanse: 193531) Mafian
To:
eribsskog@gmail.comTakk for din henvendelse "Mafian".
Den er registrert med saksnummer:
Saksnummer: 193531
Din henvendelse vil bli besvart så snart som mulig. Henvendelser besvares i ordinær kontortid som er hverdager mellom klokken 08:30-16:00.
Henvendelser som gjelder kjøp eller endring av billetter, ta kontakt med NSB Kundesenter på telefon 815 00 888 - tastevalg 2.
Dersom du ønsker å legge til ytterligere kommentarer til henvendelsen din, så kan du svare på denne e-post meldingen ved å trykke Svar-knappen (Reply) i
mail-leseren din. Du må da beholde subjektlinjen slik at vi kan knytte kommentaren til den opprinnelige henvendelsen din.
Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du henvender deg til oss, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.
Med vennlig hilsen
NSB Servicesenter
------------------------------
-------
English summary:
We thank you for your enquiry "Mafian".
You have been assigned the following case number:
Case number: 193531
We will respond to your enquiry as soon as possible. Our office is open weekdays between 8.30 am to 16.00 pm.
If you have any queries regarding train schedules or fares, or to purchase a ticket please call NSB Call Centre on +47 815 00 888 or +47 23 15 15 15.
Please include the case number in the subject line if you want to reply to
this mail.
Best regards
NSB Servicesenter