Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. desember 2010

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Sissel Tysnes






Heisann Sissel,



Mellom Sissel Tysnes og Deg



Erik Ribsskog 6. desember kl. 04:04

kvissleis gjeng det?


Jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian' og har flykta til England.

Har blitt forsøkt drept på min onkel sin samboer, Grete Ingebrigtsen sin gård, i Kvelde, i 2005, men politiet vil ikke etterforske.


Var ikke du naboen til Sylvia?

Hva het niesa hennes fra Oslo, som var på språkreise med Christell og Pia, vet du det?

Har du noen klassebilder forresten, jeg skriver blogg om familien osv.

Husker du at jeg bodde alene i Leirfaret og Hellinga, for jeg skal ha omsorgssvikt-sak mot faren min.


På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Sorry for at jeg kalte dere veggklokker når vi spilte fotball på Berger skole.



Erik Ribsskog 6. desember kl. 05:27

Altså,

det høres kanskje rart ut, at jeg skriver angående niesa til Sylvia.


Men, den sommeren som Pia og Christell var på språkreise, i Bournemouth.

Så var jeg og min tremenning Øystein Andersen, fra Lørenskog, som er adoptert fra Korea, av Kai og Reidun Andersen, som har gård/sommerhus, nedafor Teskjekjærringa der.


Og da var vi om høsten 1988, på samling, på Sjølyst, for de som hadde vært på EF språkreise.

Og da traff jeg bl.a. de venninnene til Christell og Pia da, fra språkreisa.

Og det viste seg at hu ene var niesa til Sylvia, fra Oslo vel.


Og en gang jeg var i butikken på Sand, så skulle Sylvia hilse fra henne.

Selv om hu vel prata noe dritt om meg, til kassadama, om at hu ikke syntes jeg var noe kjekk, eller noe.

(Jeg og søstera mi hadde vært hos Sylvia, en lørdagskveld, når vi måtte dresse oss opp i rare egyptiske eller kinesiske klær, for å se på en kjent TV-serie, som jeg ikke husker hva heter nå.


Og jeg og Christell og faren min og Haldis, hadde vært hos Sylvia, en nyttårsaften.

Jeg var også der med faren min den gangen hu hadde kjørt over en unge i Svelvik, eller noe, og måtte drikke noen drinker osv.


Men men).

Men så gikk jeg opp til Leirfaret.

Også var søstera mi Pia der.

Så spurte jeg om hu niesa.

Så sa Pia at hu var sånn at hu lå med alle.

Men hu var jo veldig pen da, så jeg ville vel latt hu fått en sjangse likevel, selv om søstera mi prata dritt.


Hvis det var sånn at jeg hadde sjangs på hu som var på Sjølyst der liksom.

Men søstera mi bare sa at hu var sånn at hu lå med alle.

Og søstera mi, Pia, hu tilbydde seg ikke å høre om jeg hadde sjangs.


Så hu var ikke noe kul søster, for å si det sånn.

Kanskje hu var litt sjalu?

Søstera mi sa jo også om Gry Stenberg, som jeg rota med en eller to ganger, at hu hadde vært på besøk hos henne, og fikk låne ei truse, av en eller annen grunn, også hadde det vært utflod i trusa hu fikk låne, sa søstera mi.


Men men.

Og jeg fikk ikke lov, etter dem hadde vært på språkreise, av Pia, å si til Christell, at jeg hadde kjøpt House-musikk kassett, i Brighton, den sommeren.

For Christell hadde kjærlighetssorg, pga. en som likte house-musikk, eller noe.


Så jeg lot nok søstera mi kontrollere meg nesten.

Hu var så sterk og krass og affektert liksom.

Og jeg var ikke så vant til å sjekke opp damer, for jeg seint i puberteten og ble jo mobba i klassen osv.


Men men.

Men jeg har kutta ut Pia nå, for jeg synes hu har blitt enda mer uhøflig, i de seinere årene.

Hu ville ikke være venn med meg på Facebook engang nå siste jeg kontakta henne.

Men men.


Bare for å forklare, sånn at du skjønner at det er en grunn til at jeg skriver om hu der niesa til Sylvia, selv om det her er mange år sida.

Men jeg har ikke hatt anledning til å være noe på Bergeråsen, siden faren min solgte leiligheten jeg disponerte i Leirfaret.


Men nå har vi jo fått Facebook.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter