Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 7. januar 2011

Jeg er så forbanna på han j*vla id*oten Røsjordet, som er Fylkesmann i Oslo og Akershus, at jeg klarer nesten ikke å skrive e-poster til han




Gmail - Min cirka hundrede søknad om Fri Rettshjelp/Fwd: Boet etter Arne Thormod Thomassen/Fwd: opplysning










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Min cirka hundrede søknad om Fri Rettshjelp/Fwd: Boet etter Arne Thormod Thomassen/Fwd: opplysning











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jan 7, 2011 at 3:34 PM




To:
hans-j.rosjorde@fmoa.no






Dykk er søm bolsjevikar!


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/7
Subject: Min cirka hundrede søknad om Fri Rettshjelp/Fwd: Boet etter Arne Thormod Thomassen/Fwd: opplysning
To: hans-j.rosjorde@fmoa.no


Hei Hr. Røsjordet,


eg er slik vonbråten øver dykkar, seia eg ikkje får slik advokat av dykkar, enda eg har fleire gilde sakar.

Du svarar ikkje ein gong på mine søknadar.


Eg søkar nok ein gong om slik Fri Rettshøve.

Eg er så sinna på dykk, at eg nestan sprekk.

Så eg må skriva på tullja-mål før å klare å skrive dykkar dessa e-postaune.


Dykk øyeleggar landet okkar, nær dykk ikkje gjer jobben dykkjar men berre køddar med befolkninga.

Eirikur Ribsskugur


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/7
Subject: Fwd: Boet etter Arne Thormod Thomassen/Fwd: opplysning
To: oslo.tingrett.postmottak@domstol.no
Cc: post@hoyesterett.no



Hei,

sorry at jeg er litt irritert, siden dere ikke svarer.

Nå fant jeg også et skjema, fra Folkeregisteret, som er med å vise det, at han Arne Thomassen, var stefaren min, på 70-tallet, i Larvik, (han var samboer med mora mi, Karen Ribsskog).


I tilfelle dere syntes at jeg var vanskelig og bare skrev tull.

Jeg har aldri fått arv etter Arne Thomassen.

(Som jeg mener at man skal ha etter steforeldre vel?


Uten at jeg kjenner arvelovene på rams, må jeg innrømme.

Men men).

Mvh.

Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/12/19

Subject: Boet etter Arne Thormod Thomassen/Fwd: opplysning

To: oslo.tingrett.postmottak@domstol.no


Hei,

jeg opplyser om at jeg også har et mulig krav etter Arne Thomassen, fordi han var min stefar, i Larvik, på 70-tallet, da jeg bodde hos mora mi, men hu sendte meg til faren min, på Berger, uten å gjøre opp bo og sende med meg noe arv.


Han hadde masse moderne kunst på veggene, husker jeg, i Høybråtenveien, hvor han bodde sammen med Mette Holter.

Jeg skulle egentlig trengt advokat til det her, men jeg prøver ihvertfall å sende noe greier.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>

Date: 2010/12/19
Subject: opplysning
To: eribsskog@gmail.com


arne tormod tohmassen forlot denne verden igår. siden du ikke vil ha kontakt med dine familiemedlemmer så ser jeg av forpliktilse at jeg

må sende deg denne beskjeden. når jeg er på denne kanalen kan jeg opplyse deg at det er til eu domstolen i haag du skal henvende deg.



arne













skjema viser arne thomassen var stefar.JPG
139K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter