Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Østlands-Posten




Gmail - Larvik tingrett










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Larvik tingrett











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jan 20, 2011 at 1:00 PM




To:
l.andersen@hushmail.com


Cc:
redaksjonen@op.no






Hei,

jeg jeg sender dette videre til Østlands-Posten, så får de eventuelt skrive om det.

Jeg er ikke sosialist, men jeg tror det var en stor ulykke, for Larvik og Larviksområdet, at Arbeiderparti-avisa Nybrott, ble lagt ned, på 80-tallet vel.


For nå har jo Østlands-Posten fått monopol på lokalavis, i Larvik, og monopol, det monopol er ofte ikke bra, tror jeg.

For monopolister får ofte mye makt.

Du skriver jo ikke fullt navn, men det er mulig at Østlands-Posten trenger det, for å gå videre, men da kan de jo bare kontakte deg eventuelt kanskje.


Det blir vel bare som rykter dette, når du ikke skriver med fullt navn, tror jeg nok.

Selv om kanskje Østlands-Posten er mer vant til hvordan de skal gjøre det i forbindelse med sånne tips, så jeg sender om dette til dem.


Jeg har jo også tidligere sendt til dem, om en svenske, som hadde noen problemer med arv, i Larvik og Norge.

Og om mine egne problemer med Larvik Tingrett da selvfølgelig, som jeg også har skrevet om på blogg.


Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: <l.andersen@hushmail.com>

Date: 2011/1/20
Subject: Larvik tingrett
To: eribsskog@gmail.com


Hei!



Leste for en tid siden på bloggen din om Lise Olberg ved Larvik

Tingrett.

Det er flere personer som har hatt problemer den dama. Hun er ikke

go til å samarbeide og opptreder som om hun er den viktigste part.

Ryktet har det at hun hjelper med den "riktige" dokumentasjon til

kompensasjon eller til mensker hun liker.

Lise Olberg styrer over alt og alle på Larvik Tingrett. Hun er en

forferdelig menneske.



Lykke til!



L. Andersen













PS.

Det virka ikke som at det var noen norske, som har skrevet den e-posten der.

Er det Tagtvedt-gjengen.

Søstera mi, Pia, og halvbroren min, Axel, har jo bodd, sammen med mora vår, på Tagtvedt.

Er de i Tagtvedt-gjengen, lurer jeg nå.

Hm.

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter