Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. februar 2011

Da jeg bodde i Walton, så ønsket jeg å debattere på VGD, (som jeg hadde gjort i Oslo), så jeg kjøpte et norsk mobilabb. Men VG's SMS-system virka ikke




Gmail - Registrering hos Noextras.net










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Registrering hos Noextras.net











kundeservice@noextras.net
<kundeservice@noextras.net>



Sun, Feb 12, 2006 at 12:57 AM




To:
erik.ribsskog@googlemail.com






Registrering hos Noextras.net

Viktig informasjon:



Du er nå registrert hos Noextras.net med kundenr. 128586

Ditt passord er 2437



Bruk enten kunde- eller fødselsnummer for å logge på dine private sider hos oss.



Gå til http://www.noextras.net/home/mypageslogin for å logge inn.









PS.

Dette mobilnummeret står listet på meg nå.

Men hvilken mobil dette er, det husker jeg ikke helt sikkert.

Det mulig det er en 'reservemobil', som jeg kjøpte da jeg jobba som fungerende butikksjef, på Rimi Langhus, sommeren 2004, som Sølvi hadde priset ned til halv pris, og som lå på kontoret der, og som assistent Sølvi sa at hovedkontoret hadde sagt var greit, at de solgte til halv pris, for å få solgt dem unna.

Det er mulig.

Jeg får kontakte Gule Sider om dette.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mobilnummer hm

http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=erik+ribsskog

PS 3.

Jeg sendte en e-post til Gule Sider nå, fra denne nettadressen, så får vi se om de får ryddet opp i dette.

Vi får se.

PS 4.

Her er mer om dette:

http://www.gulesider.no/gs/kontaktskjema.html

PS 4.

Enda mer om dette:




Gmail - Registrert bestilling av mobilabonnement










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Registrert bestilling av mobilabonnement











kundeservice@noextras.net
<kundeservice@noextras.net>



Sun, Feb 12, 2006 at 12:57 AM




To:
erik.ribsskog@googlemail.com






Registrert bestilling av mobilabonnement

Din registrering er under behandling



Vi har nå registrert din bestilling av mobiltelefoni hos Noextras.net.



Din bestilling gjelder:

Kunde: Erik Ribsskog

Adresse:LØVÅS, 3282 KVELDE

Mobilabonnement hos Noextras.net

Nytt telefonnummer: 45883384

Leveranseadresse SIM: 72 Mandeville Street, 1234 L4 5TL, Liverpool, Merseyside





---------------------------------



Startpakken sendes innen 3 virkedager etter bestillingstidspunkt. Normalt tar postgangen 3 til 4 virkedager.



I forsendelsen finner du SIM-kort og informasjon om betaling av ønsket ringetid.  Når vi mottar din innbetaling vil vi aktivere SIM-kortet i nettverket og du kan begynne å ringe.



Har du spørsmål vedrørende bestillingen eller abonnementet, se Hjelp-sidene på www.noextras.net. Finner du ikke svaret du leter etter kan du kontakte oss på kundeservice@noextras.net.



Vi ønsker deg velkommen som mobilkunde.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter