Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. februar 2011

Jeg sendte en e-post til den svenske ambassaden i London




Gmail - Bekymringsmelding svensk statsborger










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Bekymringsmelding svensk statsborger











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Feb 8, 2011 at 3:35 PM




To:
ambassaden.london@foreign.ministry.se






Hei,

jeg lurer på om deres statsborger, Sophie Linvall Johnsson, blir utsatt for noe kriminelt, her i Liverpool.

Jeg har skrevet om dette på min blogg:



Jeg og Sophie Johnsson, jobbet i det samme firmaet, i 2005, (Arvato).

Jeg har en arbeidssak mot Arvato, og har derfor prøvd å komme i kontakt med Johnsson senere, uten å lykkes.


På Arvato, så jobbet også Margrethe Augestad, fra Norge, som er fra det samme distriktet i Norge, som meg, (Drammensområdet), og som hadde jobbet i samme firma som meg, i Norge, (Rimi).


Hun inviterte meg og Johnsson ut på byen, en gang, høsten 2005.

Johnssons britiske samboer, var også med.

Og noen svenske damer, kom dit senere, Charlotte Liljegren og hennes venninne Malin.


(Dette var på 'Arvato-puben' Queens, i Liverpool sentrum).

Johnsson klagde på at hennes britiske mann, ikke var noe snill hjemme.

Noe sånt.


Augestad inviterte meg også på fest, til Liljegren-søstrene, samme høst.

Og da kom det to britiske gutte-gjenger på besøk dit, mens jeg var der, (ihvertfall en gjeng, de andre var kanskje vanlige gjester).


Så dere burde følge litt med på disse, om de er under kontroll, for det blir visst utøvet 'gang stalking' i både England og Sverige, ifølge et Google-søk jeg fikk på StatCounter, som jeg har på bloggen, (et tracking-cookie-program).


Så disse jentene blir kanskje tullet med, og holdt under kontroll, av gjenger som opererer både i England og i Sverige.

Jeg prøver å få det lokale politiet her til å hjelpe, men de har virket litt redde, og bare 'fusker', vil jeg si.


Bare som en bekymringsmelding.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter