Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. februar 2011

Jeg sendte et tips angående mordet på Olof Palme, til noe som heter Palmegruppen, i Sverige




Gmail - Til Palmegruppen










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Palmegruppen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Feb 27, 2011 at 2:00 AM




To:
polismyndigheten.stockholm@polisen.se






Hei,

jeg leste i en nettavis, at dere fortsatt tar i mot tips angående mordet på Olof Palme.

Og ta kom jeg på noe merkelig, som hendte på Bergeråsen, i Norge, den søndagen Palme ble skutt.


Min far, Arne Mogan Olsen, lot meg bo alene, i Hellinga 7B og Leirfaret 4B, på Bergeråsen, (3075 Berger), fra jeg var ni år.

Og den dagen Palme ble skutt, så kom Ulf Havmo, i klassen min, på døra mi, i Leirfaret 4B, hvor jeg var alene hjemme.


Også spurte han om hva jeg syntes om at Palme var skutt.

Jeg var litt umoden og var Høyre-fan, så jeg syntes det var bra, husker jeg at jeg sa.

Men det var litt umodent, synes jeg nå da.


Men nå lurer jeg mer på, hvorfor dukket Ulf Havmo opp i huset jeg bodde, bare for å spørre om dette?

Vi bodde jo tross alt i Norge, og ikke i Sverige.

Noen år tidligere, da vi gikk i 6. klasse, (skoleåret 1982/83), så var det sånn, at Ulf Havmo, ikke kom på skolen, til skolestart.


Og det var fordi at hans familie, hadde en ekstra lang sommerferie, i Italia, (husker jeg).

Så Ulf Havmo dukket opp 2 eller 3 uker for sent, på skolen, den høsten.

Noe sånt.


Var Havmo-familien noe italiensk mafia kanskje?

Selv om de vel var fra Nordland/Trøndelag.

Hvem vet.

Bare noe jeg tenkte på, da jeg tilfeldigvis leste om deres Palmegruppe nå.


Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter