Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. februar 2011

Min mors død og sykdom, straff fra Johanitterordenen?

Jeg våkna nå, av noe bygningsarbeid, utafor soverummet mitt her.

Noen bygningsarbeidere bråker med å ta ned et metallstillas, som var mange etasjer høyt.

Men men.

Eller hva dem driver med.

Det bråker ihvertfall noe jævlig.

Selv om mye av det stillaset står der enda, så jeg nå.

Men men.

Men da jeg våkna nå, så tenkte jeg på mora mi.

På hvordan hu fikk kreft, den samme uka, (mer eller mindre), som jeg ble butikksjef i Rimi.

Og på hvordan hu døde, den samme uka, (eller uka etter), som jeg var på en HV-rep i Hurdal, annenhver dag, samtidig med at jeg hadde en ny assistent i Rimi, og var på date, på onsdagskvelden, med ei dame, som jeg hadde chatta med på nettet, om bøker, på utestedet Kjøkkenhagen, på Grunerløkka.

Så døde mora mi like etterpå, av kreften, (eller 'kreften'), da.

(Og da skulle plutselig søstera mi, Pia, og kusina mi, Rahel, (fra Tyskland/Sveits), møte meg på det samme utestedet, Kjøkkenhagen(!).

Av en eller annen grunn.

Et par dager etter at mora mi døde, eller noe.

Men men.

Men ikke utafor, hvor jeg var på date, uka før, eller noe.

Men inne i lokalet vel).

Og Dr. Ness i Helgeroa kalte det 'suicid?'.

Noe sånt.

(I min journal).

Jeg lanserer nå den teorien, som jeg hadde i hodet, da jeg våknet i dag.

Og det var det, at mora mi var i Johanitterordenen, eller noe.

Og at hu hadde sagt at meg ville det nok gå dårlig med i livet, så puslete som jeg var, eller noe.

Også hadde hun veddet seg selv, eller penger, på noe kanskje.

(På at jeg aldri ville komme meg fram i livet).

Eller ihvertfall at hun ble straffet da, for å ha pratet om meg i negative vendinger, eller noe, ovenfor Johanitterordenen, eller andre(?)

Hm.

Er det noe sånt som foregår?

Hennes tidligere samboer, (min halvbror Axels far), Arne Thormod Thomassen, måtte sitte i rullestol, på den samme tiden.

Den dagen jeg kjørte til Moss, til min mors kremasjon.

Så satt søstera mi Pia, og Axel, på med meg.

Og Axel ville at vi skulle kjøre innom hans far, Arne Thormod Thomassen, og hans stemor, Mette Holter, i en trygdebolig, i tilknytning til Furuset Senter vel.

Og der, så satt faren hans i rullestol.

Og det ble vel sagt å være noe galt med huet hans(?)

Selv om han virka normal for meg.

(Når det gjaldt huet vel).

Men det var vanskelig for meg å skjønne det, hvorfor han satt i rullestol.

Men men.

Er dette noe med Johanitterordenen, eller underverdenen?

Hm.

Dette var det som jeg tenkte på, da jeg våkna nå.

Blei mora mi straffa av noe Johanitterorden, eller underverden, siden hu fikk det feil, om meg?

Hva er det som foregår?

Dette var merkelig.

Hm.

Dette er sånn at man får gåsehud nesten, syntes jeg.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

PIC_0151

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter