Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. februar 2011

Sencia-møte i Cotton Exchange-bygningen

Tidligere i dag, så fikk jeg en telefon, fra en av sjefene, i Sencia.

Angående klagen på min CV, (som Sencia lagde for meg), som jeg sendte til the Jobcentre, for noen måneder siden.

I forbindelse med da jeg gikk på Employment Zones, hos Sencia, før jul.

Så da må jeg på møte på deres hovedkontor da sikkert, som ligger i bygningen som heter Cotton Exchange.

Like ved avisbygningen til Liverpool Echo og Liverpool Daily Post vel, her i Liverpool.

Får håpe jeg ikke treffer en gråtende Emelie Wallin da, (som nå jobber i den Cotton-bygningen, tror jeg, sa hun ihvertfall selv, for noen år siden, på vegne av Lufthansa), i heisen der da.

Sånn som jeg gjorde i the Cunard Building en gang, da jeg jobba for Arvato.

Da hun Wallin plutselig dukka opp i heisen, i en etasje som Arvato ikke hadde kontorer i vel.

Men men.

Lurer på hva som egentlig foregikk da liksom.

Hu sa bare at hu var 'sjuk'.

Men men.

Så jeg får kanskje ta med paraply da, i tilfelle jeg må kjøre med heisen der.

Når jeg vet at hu Emelie Wallin jobber i nærheten liksom.

Sånn at jeg ikke blir grini ned i heisen der, eller noe, da.

Eller, hu er vel ikke så høy heller.

(Bare fleiper.

Jeg håper at Sencia-kontorene ikke ligger så høyt oppe, sånn at jeg kan gå trappene).

Men men.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter