Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 3. mars 2011

Er det Lørenskog/Romerike som tuller?

Da jeg våkna nå, så lurte jeg på om det kan være Lørenskog/Romerike, som tuller med meg.

Siden de skal ha det til, at det var min feil, at ei lita jente falt og slo seg hardt mot gulvet, utafor OBS Triaden, i 1992 vel.

Da jeg rydda vogner, så kom det et ektepar i 30-40 årene vel, bak meg.

Så ga jeg de en vogn.

Men de bare 'frøys' eller dramatiserte.

På en kunstig måte muligens.

Og ville ikke ta vogna.

Så løper dattera dems på 3-4-5 år kanskje.

Hu løper mot vogna, og skråler og hopper opp, og griper håndtaket på vogna.

Og vogna får overvekt, og hu faller og slår seg hardt mot gulvet.

Og seinere så spurte butikksjefen, John Ellingsen om noen hadde sett dette.

Men jeg var litt i sjokk osv., så jeg bare holdt kjeft.

Men det var foreldra, som oppførte seg umodent, mener jeg.

Var dette et plott, fra djeveldyrkere, eller lignende?

Hvem vet.

Også kødder hele Romerike med meg, pga. dette?

Og har starta 'senti la Vendetta' mot meg?

Det blir mange hoder på et fat tror jeg.

Får vel bli oljefat, eller noe, tror jeg.

Jeg tror dette må ha vært konstruert, fra noen 'djeveldyrkers', eller noe, for å være ærlig.

Men men.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter