Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 31. mars 2011

Nå begynner damene å bestille og. Det dukka opp enda en bestilling, fra en dame, på Godtebutikken.net. Ikke dårlig. Takk til alle som bestiller!

enda en bestilling fra dame

PS.

Hun som bestilte skrev kommentar og.

Ikke dårlig!

(Men den hadde ikke stedsnavn og sånn, så jeg publiserer den som en e-post istedet.

Sånn at det ikke skal bli forskjellsbehandling).

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:




Gmail - [johncons] New comment on Nå begynner damene å bestille og. Det dukka opp en....










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




[johncons] New comment on Nå begynner damene å bestille og. Det dukka opp en....











Aina
<noreply-comment@blogger.com>



Thu, Mar 31, 2011 at 6:59 PM




To:
eribsskog@gmail.com






Aina has left a new comment on your post "Nå begynner damene å bestille og. Det dukka opp en...":



Bare hyggelig! Den første dama var min søster, hun som viste meg siden. Så endte opp med å måtte bestille selv! :) Stå på, fin butikk du har!



Publish


Delete


Mark as spam




Moderate comments for this blog.




Posted by Aina to johncons at 31 March 2011 18:59








PS 3.

Aina er et veldig pent navn forresten, synes jeg.

Men men.

Da jeg bodde på Bergeråsen, så hadde jeg en nabojente, som het Aina, (som jeg har skrevet om på bloggen).

Jeg skal se om jeg klarer å finne mer om det igjen.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

PS 4.

Også takk til søsteren til Aina, forresten, som bestilte den første bestillingen!

Ikke dårlig.

Igjen tusen takk til alle som bestiller fra Godtebutikken.net!

PS 5.

Her er mer om Aina, fra Bergeråsen, (på 70 og 80-tallet):

mer om aina fra bergeråsen

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/03/mer-fra-city-of-brides_25.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter