Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. mars 2011

Nå dukka det opp en ny bestilling fra Godtebutikken.net her. Ikke dårlig

Nå dukka det opp en ny bestilling fra godtebutikken net ikke dårlig

PS.

Hvis jeg hadde fått 5-10 sånne her bestillinger, om dagen, så kunne jeg nok ha levd av å drive Godtebutikken.net, tror jeg.

(For jeg tjener kanskje opp mot 10 kroner, pr. godtepose, (når kundene bestiller en del av gangen).

Jeg regner cirka 10 kroner, i innkjøpspris, cirka 10 kroner i porto og cirka 10 kroner i fortjeneste.

(Pr. godtepose).

Det er hvis kunden kjøper kanskje 3-4-5-6 godteposer av gangen.

Men hvis kunden bare kjøper 1 eller 2 godteposer, da tjener jeg ikke så mye dessverre.

Men men.

Pga. at da blir portoutgiftene høye.

Men de fleste kjøper heldigvis ganske mange av gangen.

Ikke dårlig.

Men men).

Men før jeg får så mange bestilinger, så er dette bare en ekstrajobb eller en hobby, vil jeg si.

(Men en ekstrajobb er jo bedre enn ikke noe det og liksom.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Så neste gang jeg skal til the Jobcentre nå.

Så får jeg vel ta med dokumentasjon, for ihvertfall de siste bestillingene fra Godtebutikken.net, tenker jeg.

For nå har jeg fått så mange nye slag og sånn.

(Så er det kanskje ikke bare en hobby lenger muligens

Hm).

Sånn at jeg er litt mer på bølgelengde med the Jobcentre og.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter