Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. april 2011

Da vi bodde i Mellomhagen, så sykla jeg et par ganger, til banen til Halsen. Jeg spurte noen gutter om å få være med å trene, men fikk ikke lov

halsen fotball

PS.

Men i Larvik, så skjedde faktisk det.

At jeg hørte noen gutter i klassen, (på Torstrand skole), bable om noe fotball-trening.

Og da fikk jeg faktisk være med på noe sånt som en trening og en kamp, for Fram sitt 3. lag, tror jeg det var.

Men jeg huska ikke helt hvem de gutta var, som babla om fotball-trening.

Så det blei med den ene kampen.

Men det var bedre enn på Halsen, hvor jeg ikke fikk lov til å være med på en trening, engang.

Men på Berger, så spilte jeg vel noe sånt, som kanskje 50 kamper tilsammen, på den første halvdelen av 80-tallet.

Fra knøtter til gutte-lag, var det vel.

Noe sånt.

Men men.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter