Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 13. april 2011

Flyttinga av Godtebutikken.net blir visst rundt den 17., virker det som




Gmail - [(sensurert av johncons-blogg)] Support Ticket Updated










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




[(sensurert av johncons-blogg)] Support Ticket Updated











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Apr 12, 2011 at 10:41 PM




To:
support@spexhost.com






Hi,

well, I haven't changed the name servers before, so I guess it's best to wait untill the 17 th., (since I think there has been enough problems around this, so I think it's maybe better to do this in a simple way, if that's alright).


Hope this is alright!

Regards,

Erik Ribsskog


On Tue, Apr 12, 2011 at 10:36 PM, support@spexhost.com <support@spexhost.com> wrote:

+----------- Please reply above this line -----------+

ATTN: Erik Ribsskog,



Support Ticket (sensurert av johncons-blogg) has been updated



Description:

Erik,



That's correct. We need to wait now till the 17th, and then it will
be pushed to us.



If you haven't done so yet, you can set your name servers to
ns3.spexhost.com and ns4.spexhost.com which will allow you to use the
domain with our web hosting until the domain is moved over.



----

Regards,

The SpexHost Team

www.SpexHost.com



~ Matthew Grandy

~ Chief Operating Officer

~ SpexHost Communications



If you want to view the entire log of this ticket log onto our Billing
Center at http://www.spexhost.com/billing with your username and
password.



If you have any questions regarding this response or any other support
questions please feel free to contact us.



Regards,

The SpexHost Team

www.SpexHost.com



~ Support Center

~ SpexHost Communications








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter