Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 30. april 2011

Jeg sendte en e-post til Høgskolen i Hedmark




Gmail - Diverse jus-saker










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Diverse jus-saker











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Apr 30, 2011 at 9:10 PM




To:
postmottak@hihm.no






Hei,

jeg var på Terningmoen, i Elverum, under Førstegangstjensten, i Geværkompaniet.

Som jeg klarte å fullføre, enda jeg var en tynn gutt, etter at min far lot meg bo alene fra jeg var ni år.


Jeg tok forelesinger i Ex-phil, holdt av en forelser-dame, fra deres høgskole vel.

Men det ble litt tøft for meg, med forelesninger, jobbing i Rimi, i helgene, og tøff infanteri-tjeneste.


Og Platons huleligning, klarte jeg ikke å forstå.

Jeg var nok ikke helt på topp.

(Jeg hadde ikke koffein-piller, som Øverland og gjengen, i troppen da, husker jeg.

Men men).


Jeg får nå ikke arv fra min mormor, enda min mor døde i 1999, og jeg lurte på om dere kan gi råd om arv, gjennom deres jus-avdeling, (hvis dere har noen), for jeg får ikke Fri Rettshjelp og min familie og Tingretten i Larvik tuller.


Jeg overhørte også det, at jeg var forfulgt av 'mafian', (enda jeg bare jobba som butikksjef og leder, i Rimi, og studerte på HiO IU).

Dette var i 2003 og 2004, og jeg ble også forsøkt drept, av en slags bande, på noen i min mor sin slekts gård, Løvås, i 2005.


Men politiet vil ikke etterforske, og de vil ikke opplyse ovenfor meg, om hvem denne 'mafian' er engang.

Jeg lever nå som flyktning, i England, siden 2005, men engelske myndigheter, vil ikke godkjenne meg som flyktning.


Og når jeg klager til FN, så svarer ikke de på min korrespondanse.

Har dere noen tips til en som tidligere ihvertfall har fulgt forelesninger, ved Høgskolen i Hedmark, på Terningmoen da, første halvår av 1993, var det kanskje.


(En pro-bono sak hos et jus-fakultet, ved et universitet eller høgskole, som dere samarbeider med kanskje.

Alt hjelp er bedre enn ikke noe hjelp, i såfall.

Jeg så dere vel ikke har jus-fakultet nå, men jeg prøver likevel, siden jeg begynner å bli litt desperat, siden ingen i hele Noreg eller Verda hjelper, virker det som.


Så sånn er det).

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter