Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 11. april 2011

Jeg sendte en e-post til Statens Sivilrettsforvaltning




Gmail - Klage over avgjørelse. Deres ref: 2011/102 LCH










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage over avgjørelse. Deres ref: 2011/102 LCH











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Apr 11, 2011 at 12:28 AM




To:
post@sivilrett.no






Hei,

dere skriver at arv ikke er viktig, men i Norge, så er det vanlig at folk får arv etter sine foreldre.

Jeg er ikke kommunist, eller noe, jeg, og jeg blir litt vonbråten, når jeg tenker på at f.eks. folk i klassen min, får arv etter sine foreldre, men ikke jeg.


I Norge har det f.eks. i flere tusen år, vært tradisjon å navngi folk etter fedrene.

Så at arv etter sine foreldre, ikke skal være viktig, det er nok noe østlige tankegods, som dere orienterer dere ut fra, og ikke noe nordisk.


Vil jeg si.

Dere refererer også til et rundskriv, fra Justisdepartementet.

(Rundskriv G-12/05).

Jeg har ikke vært borti den G-12/05.

Og punkt 5.5.


Er det dette som menes med paragraf-rytteri?

Kunne dere sendt over dette rundskrivet, eller er dette noe alle har fått i posten i Norge?

Jeg jobber ikke staten jeg altså.


Så det rundskrivet har ingen gitt meg.

Kanskje dere hadde dårlig tid og ikke kunne forklare hva det stod i det rundskrivet siden dere skulle på manifest?

Med hilsen


Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter