Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. mai 2011

Det her er Axel sin stesøster Kirsten Ancona, som har en far, som er i den italienske mafiaen, i USA, visstnok. Mora er Mette Holter

stesøstera til axel kirsten

http://www.nettkatalogen.no/privat/vestre_haugen_54_oslo/1.htm

PS.

Men hvor han Lars har blitt av, det veit jeg ikke.

Men det er kanskje mulig, at en av de mobilene til Kirsten, er en som Lars bruker kanskje, (tenker jeg), siden hu har så mange mobiler, på den lista ovenfor der, mener jeg.

Hvem vet.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Den adressen der, er på Vestre Haugen.

Og sist gang jeg så faren til Axel, (Arne Thomassen).

Det var etter begravelsen, til mora mi, Karen Ribsskog, høsten 1999 vel.

Og da bodde Arne Thomassen og Mette Holter, i en eldrebolig vel, ved Furuset Senter.

Men har da hu dattera, Kirsten Ancona.

Er det sånn at hu da har tatt over den tidligere leiligheten, til Mette og Arne, (og Axel)?

På Vestre Haugen?

(Som ligger i Oslo, imellom Furuset og Haugenstua, blir det vel.

Men men).

Det lurer jeg litt på nå.

Men jeg skal ikke si noe sikkert.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Her kan vi se, at Kirsten gratulerer kronprins Haakon og Mette-Marit, med en fødsel eller dåp.

Det er sikkert fordi at svigerfaren hennes, (Lars sin far), er noe slags sjef på slottet, (var det vel).

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

PS 4.

Her er mer om dette:

kirsten gratulerer

http://interaktiv.vg.no/spesial/kronprinsbarnet/index.php?s=54&fylke_id=

PS 5.

Kirsten skriver bare 'fra Kirsten m/familie'.

Kanskje hun er i omgangskretsen, til kronprinsparet?

Hvem vet.

Bare sånn det kanskje kunne se ut for meg, av den meldingen.

(Siden hun skriver på en måte, sånn at det virker som, at kronprinsparet kanskje veit hvem hun er?).

Men men.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 6.

Her var han Lars gitt, (ikke dårlig):

her var lars

http://www.vestreng.no/Hans_Olsen_Skullerud.htm

PS 7.

Men jeg klarer ikke å finne noe om at Lars Pettersen sin far, (nemlig Leif Arne Pettersen, som det står oppgitt, i PS-et ovenfor).

Jeg klarer ikke å finne noe om at han Leif Arne Pedersen, har jobba som noe slags sjef, på Slottet.

Så det var kanskje litt merkelig.

Stemora til Axel, nemlig Mette Holter, har vel ikke vært litt tøysete, når hu prata om det her?

(Ved en julemiddag, eller noe, på begynnelsen av 90-tallet vel, i Høybråtenveien).

Hvem vet.

Men man kan vel kanskje lure, siden det ikke står noe om dette på nettet, mener jeg.

Her er det nok antagelig en hund begravet, et eller annet sted, som de vel sier.

(Hvis jeg skulle tippe).

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter