Hei,
jeg driver nå og rydder her i leiligheten min, i England, og fant en gammel faktura fra dere, fra august 2007.
Der står det ikke noe om at jeg skylder dere penger, så jeg regner med at jeg var ajour da.
Jeg ble arbeidsledig, et år senere, og har hatt problemer med å betale leia, her fra England.
(Det har vært kronglete, og det har vært snakk om høye bankgebyr.
Men i det siste har jeg funnet ut, at firmaer tar imot betalinger med PayPal over landegrensene.
Men mye lavere gebyr.
Kanskje dere har startet å akseptere PayPal?).
Grunnen til at jeg klager, er at dere ikke kan gjøre rede for, på en klar og tydelig måte, hvordan situasjonen er, med mine dyrbare ting, (og Heimeverns-ting, mm)., som er lagret hos dere, i Oslo.
Kan dere være vennlig å gjøre rede for hvor mine ting er?
Jeg har har holdt dere løpende oppdatert om min økonomiske situasjon, siden fra før august 2007.
Så jeg holder City Self-Storage ansvarlige hvis det har skjedd noe med mine ting hos dere.
For jeg har holdt dere løpende oppdatert.
Hele tiden, vil jeg si.
Så dere burde ikke ha noen unnskyldning, for å ha rotet til dette.
Det må i såfall ha vært ønsker fra dere, i såfall, vil jeg si.
(Jeg synes jeg har tydet noe uvennlig tone, over telefonen og hun lederen deres var veldig vag, og sier bare at tingene mine er på et trygt sted, eller noe.
Med en vaghet som ikke hører hjemme når det gjelder forretningsskikk, mener jeg, som var blåruss.
Med ønske om at dere kan være vennlige å avklare dette, ettersom dette er snakk om ting som er viktige for meg, av både økonomiske, heimevernsmessige og sentimentale grunnet.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Sender med scannet kopi av fakturaen jeg refererer til ovenfor.