Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. juni 2011

Valfar sier her, (3.06), at Black Metal er Norges største musikk-eksportartikkel. Er det sånn at folk, som meg, blir tullet med av satanister i Norge?



PS.

Her er mer om Valfar og Windir:



PS 2.

Her er den Anne Knutsdatter-coveren, 'Ending', igjen:



PS 3.

Jeg synes at Valfar ligner litt på Rune Bingen, (som gikk i klassen min, på Berger skole og Svelvik Ungdomsskole):

djeveldyrkers hm

http://www.facebook.com/group.php?gid=2348696867

PS 4.

Søstera mi Pia, var forresten i samme gjeng, som Rune Bingen, på Berger, (må man vel si).

Hu fikk ofte Rune Bingen til kjøre henne hjem fra fester, (som hu dro med meg på da).

(Pia ville dukke opp der jeg bodde aleine, i Leirfaret 4B, og dra meg med på fest på 'lokalet', eller diskoteker, oftest i Svelvik.

Stesøstera hennes Christell kunne også gjøre dette, men da oftest i Selvik, (på Fremad), og det var et par år seinere vel, mens jeg gikk siste året på videregående, i Drammen).

Jeg klagde en gang vi satt på med Rune Bingen hjem fra fest i Svelvik.

På om han kunne være grei å kjøre litt saktere.

Han hadde jo nettopp fått lappen vel, og speedometeret gikk vel opp mot 140 kanskje, på Grunnane, (hvor det er ganske fin og rett vei men).

Men vi skulle jo ikke rekke noe tog, mener jeg, så derfor maste jeg da.

For faren min pleide aldri å kjøre så fort der.

(Hvis jeg husker riktig).

Men men.

Og en gang søstera mi Pia og jeg satt på med Rune Bingen hjem fra diskoteket Madonna, (het det vel), i Holmestrand, så satt det en 'gærning', i passasjersetet foran, og lagde 'kjøre-lyder', med 'truten', og han hadde også et eget, løst ratt, som han liksom 'styrte' med da.

Så her var det nok snakk om noe 'miljø'/gjeng, av noe slag.

Som søstera mi og Rune Bingen var i.

Var dem 'djeveldyrkers'?

Hva vet jeg.

Salmebok-brenninga til Rune Bingen, noen år tidligere, kan vel kanskje tyde på det.

Men jeg klarer ikke å løse denne 'Pia-koden', eller hva man skal kalle den, gjennom å peke på ting søstera mi har gjort.

Men hu var i samme gjeng som Rune Bingen, vil jeg si.

Og han brant salmeboka, husker jeg, inntil Svelvik Samfunnshus, en av de siste skoledagene, i 9. klasse.

(Salmeboka var nemlig vår til odel og eie, mener jeg å huske, etter gjennomført ungdomsskole.

Vi behøvde vel ikke å levere den tilbake, hvis jeg husker det riktig.

Men men).

Så hvis man følger 'Rune Bingen-koden', så kan man kanskje også løse 'Pia-koden', tenker jeg.

Og oddsen er vel ganske høy for at Rune Bingen er 'djeveldyrkers', tenker jeg nå.

Og Pia var jo i samme gjeng/miljø, (må man vel si), så da er vel kanskje sjansen høy for at hun også er 'djeveldyrkers'.

Hva vet jeg.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter