Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. august 2011

Her kan man se det, at da jeg jobba på gården, til dama til onkelen min, våren 2005, så hadde jeg fortsatt tenkt å fullføre en oppgave, fra Sunderland




Gmail - svar










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




svar











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, May 18, 2005 at 12:27 PM




Reply-To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


To:
Magne Winnem <magne@winnem.no>






Hei Magne,



sorry at jeg er sen med a svare. Har ikke egen inett linje her.



Ja, bruker kanskje hotmail mere, men bruker denne mail adr også

spes. hvis det er store vedlegg osv.



Høres kult ut å bli med ut å seile en dag, men er ikke i Oslo nå,

bor ute på landet, hos onkelen min nede i larvik for tiden. Men kanskje

jeg kan få sitte på med onkelen min en gang han skal innover til oslo,

hvis jeg ikke kjøper meg bil selv da.



Driver å hjelper onkelen min med skogsarbeid på eiendommen osv, det er ganske

digg å jobbe ute nå når det er ganske bra vær.



Men jeg har tenkt å gjøre ferdig final year prosjektet mitt fra

sunderland, men jeg

klarte å ikke ta med meg jbuilder fra sland, og jeg har ikke bredbånd

her, så jeg

skulle trengt å fått tak i en versjon av det.



Hvis du har tid en dag, gidder du se om du klarer å finne det på

nettet? Det hadde

vært dritkult i såfall!



Håper ting går bra ellers, og sorry jeg er treg å svare, skal skjerpe

meg. Prates!



Erik



On 5/10/05, Magne Winnem <magne@winnem.no> wrote:

>

>

> Hei

>

> Ok, jeg skal ikke si noe. Har kun sagt det til Elin.

>

> Er det denne e-mail adressen du bruker mest?

>

> Har du lyst å være med på seilbåten en dag?

>

> Mvh

> Magne

>

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> Sendt: 10. mai 2005 12:07

> Til: Magne Winnem

> Emne: Re: Emailing: CRW_2499_RJ.JPG, CRW_2491_RJ.JPG

>

> Hei,

>

> det er lang historie som vanlig.

>

> Men jeg burde egentlig ikke ha sagt til noen at jeg er tilbake i

> Norge, fordi jeg har klart å få noen folk etter meg i oslo osv,

> (selv om jeg ikke har gjort noe galt).

>

> Så jeg kan fortelle mer senere hvis du er int.

>

> Det er helt på tryne hele greia.

>

> Så kult hvis du ikke sier til noen at jeg er tilbake.

>

> Jeg vet det høres teit ut, men det har bare blitt sånn, kan eventuelt

> fortelle mer senere.

>

> Erik

>

> On 4/28/05, Magne Winnem <magne@winnem.no> wrote:

> > Hei

> >

> > Jeg har ikke fått napp enda, men regner med å få jobb før sommerferien.

> Skal

> > i jobbintervju neste uke.

> >

> > Er du jobbsøker eller skal du avslutte studier?

> >

> > Kult hvis du har tid til å stikke innom en dag. Selv om du ikke har bil

> > lengre, så bor jeg jo rett ved toget. Stort sett er jeg alene hjemme på

> > dagtid.

> >

> > Mvh

> > Magne

> >

> > -----Opprinnelig melding-----

> > Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> > Sendt: 26. april 2005 20:26

> > Til: Magne Winnem

> > Emne: Re: Emailing: CRW_2499_RJ.JPG, CRW_2491_RJ.JPG

> >

> > Hei Magne,

> >

> > Bra å høre at du hadde en fin ferie.

> >

> > Hvordan går det med jobbsøkingen osv?

> >

> > Er tilbake i Norge igjen nå faktisk, lang historie det og (som vanlig).

> >

> > Håper alt går bra ellers også.

> >

> > Prates

> >

> > Erik

> >

> > On 4/18/05, Magne Winnem <magne@winnem.no> wrote:

> > >

> > > Hei

> > >

> > > Litt sent, men her kommer i hvert fall noen bilder av barna fra

> > påskeferien

> > > vi hadde sammen med Eivind m/fam i Nesbyen. Kjempe tur!

> > >

> > > MvH

> > > Magne

> > >

> > >

> > >

> >

> >

>

>









PS.

Her er mer om dette:




Gmail - svar










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




svar











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, May 26, 2005 at 11:21 AM




Reply-To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


To:
Magne Winnem <magne@winnem.no>






Hei,



jeg glemte å skrive at det ikke er pirat programvare, men det er lov

å laste ned for studenter osv.



Skal sjekke litt mer opp om hvordan dette var igjen.



Har bare isdn her, og det er dama til onkelen min sin pc, så det er

ikke sånn at jeg kan bruke den hele tiden.



Men kanskje jeg leier meg en leilighet med bredbånd osv snart,

vi får se.



Blir ikke så mye tennis og badminton osv for tiden for meg, iom.

at jeg har ødelagt det andre korsbåndet i kneet også, så det jeg

kan trene er stort sett litt tredemølle og svømming.



Hadde vært kult å få fikset kneet og spilt litt tennis osv igjen, det

er helt sikkert. Men det er 1 uke på sykehus og 2 mnd. med krykker,

men det hadde vært kult å fått kneet i orden da.



Jeg sjekker opp mer ang. hvordan det er med å laste ned det progget,

var vel litt frekt å spørre om du gadd å gjøre det, men jeg begynte på

et sånt prosjekt i England, så det hadde vært kult å fortsatt med det.



Men jeg sjekker mer opp om det og prater mer med deg om det senere

hvis det er greit.



Hvordan går det med nye jobber osv da, det virker som om det skal bli

litt oppgang i it-jobber fremover, gjør det ikke?



Vennlig hilsen



Erik







On 5/25/05, Magne Winnem <magne@winnem.no> wrote:

>

>

> Hei

>

>

>

> Jeg er ikke så inn i dette med pirat programvare på nettet, men Andre er

> det. Prøv han: awill@broadpark.no

>

>

>

> Jobbet litt i hage selv, og er enig at det kan være fint å få brukt kroppen.

>

>

>

> Spilte tennis forrige helg, noe ryggen ikke likte.

>

>

>

> Vi prates!

>

>

>

> Mvh

>

> Magne









PS 2.

Enda mer om dette:




Gmail - sw










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




sw











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, May 30, 2005 at 2:32 PM




Reply-To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


To:
Magne Winnem <magne@winnem.no>






Hei Magne!



Tror login mail-adresse på borland er: eribsskog@hotmail.com,

og passord: conscons2



Hvis det går greit å laste ned jbuilder, så kult hvis du gidder å sende den

til Martin Ribsskog, Løvås, 3282 Kvelde.



Trenger ikke skrive mitt navn, fordi jeg sier fra til onkelen min at det

sannsynligvis kommer en cd.



Kult hvis du får fikset dette!



Si fra hvis det er noen problemer med login e.l.



Vennlig hilsen Erik



On 5/29/05, Magne Winnem <magne@winnem.no> wrote:

> Hei

>

> Skal ikke ha noe penger.

>

> Du får hilse tilbake.

>

> Magne

>

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> Sendt: 29. mai 2005 00:10

> Til: Magne Winnem

> Emne: Re: sw

>

> Hei,

>

> ja, hvis du det går greit så.

>

> Skal sjekke opp adressen til onkelen min i morgen eller noe, og

> maile deg den.

>

> Kan sende penger over nettbank for porto osv hvis du vil det.

>

> Husker ikke adressen i hodet osv nå, for har drukket en del øl osv i dag.

>

> Pia er på besøk her osv, så skal hilse fra henne.

>

> Prates.

>

> Erik

>

> On 5/27/05, Magne Winnem <magne@winnem.no> wrote:

> > Hei

> >

> > Kanskje du selv skal kjøre gjennom registreringsprosessen, og maile med

> det

> > jeg trenger for å laste det ned.

> >

> > Mvh

> > Magne

> >

> > -----Opprinnelig melding-----

> > Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> > Sendt: 27. mai 2005 12:04

> > Til: Magne Winnem

> > Emne: Re: sw

> >

> > Foundation-versjonen kanskje, hvis du har tid å fikse det så.

> >

> > Hadde vært kult gjort det i så fall.

> >

> > Erik

> >

> >

> > On 5/26/05, Magne Winnem <magne@winnem.no> wrote:

> > >

> > >

> > > Hei

> > >

> > >

> > >

> > > Det var lett på finne:

> > > http://www.borland.com/products/downloads/download_jbuilder.html

> > >

> > >

> > >

> > > Hvilken skal du ha?

> > >

> > >

> > >

> > > Mvh

> > > Magne

> >

> >

> >

> >

>

>

>

>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter