Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. august 2011

Jeg sendte en ny e-post til Liverpool County Court




Gmail - Update about eviction warrant Z0000538










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Update about eviction warrant Z0000538











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 15, 2011 at 10:23 PM




To:
"Liverpool County, Enquiries" <enquiries@liverpool.countycourt.gsi.gov.uk>


Cc:
civilappeals.cmsa@hmcts.gsi.gov.uk, adminappeals@tribunals.gsi.gov.uk


Bcc:
yk@advokatforeningen.no






Hi,

I thought about moving now, and have contacted my old university, University of Sunderland.

But, I haven't got enough money, to move with all my property.

I can't carry more than less than half of it.


So I can't really move now, unfortunately.

It's not possible for me to move now, I can't afford to rent a car, or to rent self-storage, (they also mess with me, the last time I went to University of Sunderland, I used City Self-Storage, in Oslo, in 2004, and they still keep my valuable antiques etc., after my late grandmother, so selv-storage just mess with me, it seems, since I'm being followed by the 'mafian', I've overheard. So it's not that easy for me to move, as for other people, since I'm followed and almost have no money).


Please just stay away, the bailiff-stuff is going on my nerves a bit, so I hope you don't go here, since like I've now explained, it isn't possible for me to move now, even if thought properly through it, I think I have to say.


Hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog

PS.

Til Advokatforeningen:

Kan dere få Liverpool County Court til å slutte å kaste meg ut?


Jeg har egentlig ikke lyst til å flytte til University of Sunderland, for da får jeg maks med meg halvparten av tingene mine, og jeg er ikke garantert å få studieplass og bolig der heller.


Håper dette er i orden, siden jeg har en klagesak hos dere.

Han advokaten kunne jo sikkert ha hjulpet meg med dette, hvis han ikke hadde slutta å svare.

Håper dette er i orden!







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter