Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 20. august 2011

Jeg sendte en ny e-post til Merseyside-politiet

Erik Ribsskog

--------------------------------------------------------------------------------
Report of crime/Fwd: min sønn

--------------------------------------------------------------------------------
Erik Ribsskog Sat, Aug 20, 2011 at 12:20 PM
To: Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk
Cc: post.sondre.buskerud@politiet.no
Hi,

like I've earlier explained to you, I've had almost nothing to do with my father all my life.

I lived with my mother, untill I was nine years old.

She sent me to my father.

My father then found a woman, Haldis Humblen, and let me live alone, untill I moved to study at higher education, in Oslo, in 1989, when I was 19 years old.

After that I've lived in Oslo and in the UK, away from my father.

And I've reported him to the Police, for child-neglect and later for calling harrassing calls.

I've told you at the Police, to tell my father, to not contact me.

I wanted to report this as harassment.

I have a process going on regarding compensation for child-neglect etc., and only wants to deal with my father in court.

Best regards,

Erik Ribsskog

PS.

Sending a copy e-mail to the Police in Drammen, Norway, who I've been in contact with regarding the child-neglect case and harrassing phone-calls, from my father.


---------- Forwarded message ----------
From: Arne Mogan Olsen
Date: 2011/8/19
Subject: min sønn
To: Erik Ribsskog


er det greit at jeg kommer en tur til engeland og besøker deg hilsen arne ønsker svar.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter