Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 28. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post angaaende jobbsoeking i England

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
tokylie@360resourcing.co.uk

dateFri, Oct 28, 2011 at 3:03 PM
subjectRe: We believe you may be suitable for the following role
mailed-bygmail.com

hide details 3:03 PM (0 minutes ago)


Hi,

thank you for your e-mail!

I've moved to Sunderland now, (after I was evicted after an unfair case, which I have complained about to the Parliamentary Ombudsman etc, by the Liverpool County Court).

So I would have needed help with finding accommodation, in Chester, and a an advance/sign on-bonus.

Or else, if you have any jobs in Sunderland, I could apply for them.

Thanks again for your e-mail!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
On Fri, Oct 28, 2011 at 10:01 AM, wrote:

Hello Erik Ribsskog


Your CV has been found onour database as you have previously applied for positions advertised by our clients. After performing a search your CV was highlighted and wanted to bring this vacancy with MachineMart to your immediate attention to see if it is something you may be interested in. If you don’t feel it is quite right but you know of someone else who may be interested please forward this email.
In our Assistant Store Managers we are looking for someone with experience in the retail sector, maybe at a supervisory or junior management level, certainly with responsibility for leading a team and definitely with the ability to sell our products and service to all of our customers.
An affinity, interest or passion for power tools, DIY, gardening or garage equipment either as a hobby or career will enable the successful candidate to sell our products on the shop floor with confidence, building rapport and driving customer service.
This is a great opportunity
If you are interested to find out more and to apply you must visit one of the links below.

Job title / descriptionLocation
Assistant Manager (1728)
Job Type: Permanent | Pay:
Machine Mart are looking for an Assistant Store Manager to join our Chester Store.
In our Assistant Store Managers we are looking for someone with experience in the retail sector, maybe at ...
View full description | Apply | Apply via email
Alternatively cut and paste the following url into your browser:
http://www.applythis.net/?a=49D8934.0- Europe -- Northern europe -- United Kingdom -- England -- North West England -- Cheshire -- Chester



Best Regards

Kylie Turner
Job title / descriptionLocation
Assitant Manager (1728)
Job Type: Permanent | Pay:
Machine Mart are looking for an Assistant Store Manager to join our Chester Store.
In our Assistant Store Managers we are looking for someone with experience in the retail sector, maybe at ...
View full description | Apply | Apply via email
Alternatively cut and paste the following url into your browser:
http://www.applythis.net/?a=49D8934.0

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter