Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 26. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

dateWed, Oct 26, 2011 at 3:01 PM
subjectReport of crime/Fwd: Your 2012 New Year's Resolution
mailed-bygmail.com

hide details 3:01 PM (0 minutes ago)


Hi,
Someone have registered me on a newsletter.
Regards,
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Huckberry
Date: Tue, Oct 25, 2011 at 4:44 PM
Subject: Re: Your 2012 New Year's Resolution
To: eribsskog@gmail.com





Let's be honest. Your 2011 New Year's resolution...fail (less Facebook). With that in mind, we'd like to introduce you to your 2012 New Year's resolution: complete a GORUCK Challenge.
Inspired by the elite training offered to Special Forces soldiers and led by Green Berets, the GORUCK Challenge is a "guided tour" of various cities that spans 15-20 miles, 12+ hours, and may or may not involve a death waiver.
We're kicking off the 2012 GORUCK Challenge calendar on Huckberry this week, where for the next 10 days you can pick up a 2012 entry fee for $100 (savings of $40-$60) that will entitle you to some GOOD LIVIN', GORUCK style.




New Blog Post: Ten GORUCK Challenge Memories in Ten Cities
The unscripted moments are what make every GORUCK Challenge unique: playing frogger with traffic and drunk co-eds while carrying someone on your back, a quick cool-off in the Potomac river (in December), a 1,000 pound tree trunk bonding experience...
Given that over 75 Challenges have taken place, we asked Sophie, Challenge Director, and Brian, Lead Cadre, to share some of their favorite Challenge memories.
Makes for some good readin'.





©2011 Huckberry LLC | San Francisco, CA I 94133


This email was sent to eribsskog@gmail.com. To ensure that you continue receiving our emails, please add us to your address book or safe list. View this email on the web here. You can also forward to a friend.
Unsubscribe

Powered by Mad Mimi®

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter