Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bccwatercoolerammo@mentalfloss.com

dateSat, Oct 29, 2011 at 2:37 PM
subjectReport of crime/Fwd: 10 Sweet Facts for Halloween
mailed-bygmail.com

hide details 2:37 PM (0 minutes ago)


Hi,
Someone have registered me on a newsletter.
Regards,
Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: mental_floss
Date: Fri, Oct 28, 2011 at 4:18 PM
Subject: 10 Sweet Facts for Halloween
To: eribsskog@gmail.com


Share This

October 28, 2011
10 Sweet Facts for Halloween
Here's a little conversation fodder you can pass out on Monday along with the fun size candy bars:





1. Remember the Seinfeld episode where a Junior Mint falls into the open chest cavity of a patient? M&M's and Life Savers turned down the show before the Junior Mints people signed on. No money changed hands.

2. The 3 Musketeers originally included three smaller bars: one vanilla, one chocolate and one strawberry. (Hence the name.) When the ingredients became too costly during World War II, the 3 Musketeers became a single chocolate bar.

3. Toblerone is a portmanteau of the creator's name, Theodor Tobler, and "torrone," an Italian word for a type of nougat.

4. The M&M in M&M's stand for Mars and Murrie.

5. Until the early 1930s, the Sugar Daddy caramel candy was called the Papa Sucker. (Probably not a good idea to repeat this one on Halloween.)

6. The name PEZ (as in PEZ Dispensers) comes from the German word for peppermint - PfeffErminZ.

7. In the 1930s, Admiral Byrd brought 2½ tons of NECCO Wafers to the South Pole for his men during their two-year stay.





8. Though the bottles didn't fit in trick-or-treat bags, Life Savers soda was launched in the 1980s.

9. Kit Kat flavors available in Japan include wine, sweet potato, wasabi, and soy sauce.

10. Chocolate magnate Milton Hershey had reservations on the Titanic. He ended up taking a different ship.

Note: Yesterday we asked you to email us your burning questions ("Who cleans up after seeing eye dogs?" / "Why does asparagus make your pee smell funny?") and said we'd answer them here. The email address I gave you wasn't working, so if you still have questions, send them to watercoolerammo@mentalfloss.com. Sorry about that!








Subscribe to mental_floss and save 44%!


Copyright 2011 Mental Floss Inc. All rights reserved. Mental Floss is a registered trademark owned by Felix Dennis. mentalfloss.com is a trademark owned by Felix Dennis.



Update Profile
Unsubscribe

This email was sent by: Mental Floss, Inc.
55 West 39th St. New York, NY, 10018, United States

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter