Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 17. februar 2012

Det var jo bare forsøk på utdriting det her Tweet4Tweet-greiene. Tror hu frøken Skavlan har lukt fra Grandiosa-reklamen sittende igjen i tøyet sitt



PS.

Jenny Skavlan: 'Og her skriver han både sin historie og selger godteri?'.

Hvor er 'her' da?

Her må jo bli nettet det da.

Hva er nettet.

Det er liksom noe veldig lite det da.

Er ikke Tweet4Tweet om internettet da?

Her er det et tilfelle av akutt hjernedødhet, hos frøken Skavlan & Co., vil jeg si.

De andre folka, i det programmet, (unntatt han fra VG-TV), de har jeg ikke sett før, så de hopper jeg bare over, ihvertfall i denne omgang.

Så jeg fokuserer litt på hu Grandiosa-Jenny her.

Håper dette er i orden.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Dette er ihvertfall en grunn til å ta med Grandiosa-reklamen som gjorde Jenny Skavlan kjent.

Der synger de jo om at 'alle har blitt hjernevaska', så.

Så den passer kanskje bra i forbindelse med Jenny Skavlan på flere måter.

Det er mulig.

PS 3.

Her er mer om dette:



PS 4.

Jeg kan også vitse litt, siden Tweet4Tweet liksom skulle være et komedie-program.

De trengte vel ikke så mye rømmesaus på de Grandiosa Full Pakke-pizzaene de spiste i pausen, på den reklamefilminga når de hadde Jenny Skavlan der?

Var det ikke Jenny Skavlan som skulle suge han kameraten til han med hovedrollen i Fatso?

Og hesere stemme enn Jenny Skavlan sin, det skal man vel lete lenge etter.

Uten at jeg skal si hvordan hu klarer å få stemmen sin sånn.

Men men, nok pisspreik for denne gang.

Jeg får prøve å få meg noe søvn her.

Vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter