Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. februar 2012

På det designet her, så har jeg brukt en metode, som jeg tenker på som dusteskrift. Så får vi se om det hjelper på salget

dusteskrift 2

http://www.goodyshop.eu/

PS.

Jeg planlegger også å prøve å strømlinjeforme disse godtebutikkene litt mer.

Jeg tenkte det, at jeg kan jo bare kalle alle godtebutikkene for Goody Shop.

Så blir det det samme navnet, på alle de tre godtebutikkene, som jeg har nå.

Og jeg planlegger også å starte en fjerde butikk, for Storbritannia.

Så vi får se om jeg klarer å få til dette.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg har også lurt på om jeg skal bytte ut rødt med oransje, i logoen, (og skriften), for godtebutikkene.

For rødt og svart, (sammen med hvitt), det var jo fargen på nazi-flagget, under krigen, har jeg kommet på, nå og da, etter at jeg begynte å lage denne godtebutikken.

Så vi får se om jeg forandrer på det også.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter