Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 25. juli 2012

Jeg sendte en ny e-post til CreateSpace





Gmail - CreateSpace - Executive Customer Relations











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










CreateSpace - Executive Customer Relations












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jul 25, 2012 at 9:38 PM




To:
Executive Customer Relations <ecr@createspace.com>


Cc:
jeff@amazon.com


Bcc:
sidsel.rydland@canica.no






Hi,

I have asked to escalate, and then I think it's inpolite not to let me do that.

I have gotten letters from billionares before, (Forbes-billionare Stein Erik Hagen), so I don't think it's ok to be treated in an inpolite way just because someone has a busy schedule.


Mr. Hagen probably also has a busy schedule, yet he wrote me a letter.

Maybe Mr. Bezos should find himselves something else to do?

His not that good at being a billionare, I'm sorry to say.


Erik Ribsskog


On Wed, Jul 25, 2012 at 9:04 PM, Executive Customer Relations <ecr@createspace.com> wrote:

Dear Mr. Ribsskog,



I understand you'd like to discuss this matter personally with Jeff Bezos, but regrettably his schedule doesn't allow him to answer directly. While he does review each message addressed to him, he's asked me to continue responding on his behalf.



Furthermore, I understand your concerns and feel it would be best to discuss them over the phone to bring them to a speedy resolution. I called you today at 00447905206018 and left a message. Please either give me a call at (843) 760-8240 or provide me with a number and time to contact you. Again, I am available Monday through Friday, 9:00 am to 5:00 pm eastern time but am happy to accommodate your schedule to ensure we are able to connect.



Sincerely,



Ashley Robinson

Executive Customer Relations

ecr@createspace.com

(843) 760-8240













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter