Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 12. september 2012

Jeg sendte en e-post til Kystverket





Gmail - Klage på falske fyrtårn











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Klage på falske fyrtårn












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Wed, Sep 12, 2012 at 1:35 PM




To:
post@kystverket.no


Cc:
Lars.Alvestad@sjofartsdir.no






Hei,

sender som rådet av Sjøfartsdirektoratet.

Jeg tenker også på det nå.

At det blir dumt, når båtene kjører tilbake ut Drammensfjorden.

For da blir jo styrbord på venstre siden og babord på høyre side.


Og da vil jo skipene snu og kjøre tilbake til Drammen igjen.

Så jeg kan ikke skjønne at det blir nok plass på brygga der.

Nei, her må noen stoppe galskapen, mener jeg.

Mvh.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Lars Alvestad <Lars.Alvestad@sjofartsdir.no>

Date: 2012/9/12
Subject: SV: Klage på falske fyrtårn
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>





God dag


Viser til dere e-post vedrørende falske fyrtårn. Dette ligger utenfor vårt ansvarsområde og jeg vil derfor råde deg til å sende dette til Kystverket i Ålesund
som må bli rette instans til å håndtere dette.


Mvh


Lars Alvestad



Beskrivelse: Beskrivelse: 1.png





















Lars Alvestad



Postboks 2222



Direkte: 52 74 53 47



Avdelingsdirektør



5509
Haugesund, Norge



Mobil: 952 53 533



Fartøy & sjøfolk



Telefon: 52 74 50 00




www.sjofartsdir.no



Vi er en sertifisert Miljøfyrtårnbedrift. Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten.


E-post sendes til
post@sdir.no
for registrering og videreformidling til riktig avdeling.




Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 31. august 2012 06:11

Til: Postmottak

Emne: Klage på falske fyrtårn



Hei,






i Drafn, (Svelvik og Hurum), så har dem satt lys, på to monstermaster:











Jeg mener at dette kan være farlig for båttrafikken inn til Drammen.






Drammen er Norges største bilhavn, og kjempestore skip kommer fra Japan og andre steder med hundrevis av biler.






Japanerne kommer nok til å tro at dette er fyrtårn, som står i veikanten.






Så jeg vil advare mot disse falske fyrtårnene og synes også at det er noe stygge og horete greier, som jeg ikke skjønner poenget.






Skal vi liksom hylle monstermastene og nå da?






Mvh.






Erik Ribsskog











image001.jpg
4K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter