Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. september 2012

Jeg sendte en e-post til Skøyenåsen badmintonklubb






Gmail - Bekreftelse på tidligere medlemskap i Skøyenåsen badmintonklubb








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Bekreftelse på tidligere medlemskap i Skøyenåsen badmintonklubb










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sun, Sep 30, 2012 at 10:13 PM





To:
Åge Gulbrandsen <age.gulbrandsen@gmail.com>







Hei,

men du husker vel meg.

Det var jeg som dro med Glenn Hesler dit.

Og som en gang hadde med to finske au-pair damer.

Hvorav hu ene datt på rumpa.


Jeg hadde vel også med broren min Axel og Magne Winnem dit, noen få ganger.

Og også kjørelæreren min.

Jeg kjenner også butikksjefen på Rimi Oppsal, (Hege Grymyr), så jeg skal sladre til henne, hvis dere ikke slutter å tulle.

Erik Ribsskog



2012/9/30 Åge Gulbrandsen <age.gulbrandsen@gmail.com>
Beklager, medlemsregisteret vårt er ikke fullstendig så vi kan ikke hjelpe deg.

Åge Gulbrandsen



Den 16:26 26. september 2012 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:


Heisann Åge,

jeg driver å jobber med CV-en min, og på den så skal man gjerne ha med om ting man har drevet med på fritiden.


Jeg var en del plaget av skader, men jeg betalte vel kontingenten ihvertfall et år vel.


Er det mulig å få bekreftelse på dette.

Sånn at jeg har dokumentasjon, for det jeg skriver på CV-en?

Kalte dere det jeg var med på for mosjonist eller elite-idrett, forresten?


På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter