Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 8. september 2012

Jeg sendte en e-post til SpexHost





Gmail - [SH-270897] SpexHost ~ Support Ticket Updated











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










[SH-270897] SpexHost ~ Support Ticket Updated












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Sat, Sep 8, 2012 at 12:47 PM




To:
billing@spexhost.com


Cc:
CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>, Melanie Wright <MWright@ingeus.co.uk>, hv-02.kontakt@mil.no, DWP ICE gateway team <ice@dwp.gsi.gov.uk>, mail.gva@efta.int, "emb.london" <emb.london@mfa.no>, benefits.service@liverpooldirectlimited.co.uk, Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk






Hi,

I'd like to keep the web-shop up as long as possible, please.

Best regards,

Erik Ribsskog


On Sat, Sep 8, 2012 at 7:54 AM, billing@spexhost.com <billing@spexhost.com> wrote:

+----------- Please reply above this line -----------+

ATTN: Erik Ribsskog,



Support Ticket #270897 has been updated



Description:

Hi Erik,



These are automated e-mails that are sent out.



Once the package is overdue for two days, it'll be auto-suspended.
Should we keep the packages(s) suspended for you for now? or should we
cancel them as they come due?



----

Regards,

The SpexHost Team

www.SpexHost.com



~ Matthew Grandy

~ Chief Operating Officer

~ SpexHost, LLC



If you want to view the entire log of this ticket log onto our Billing
Center at https://www.spexhost.com/billing with your username and
password.



If you have any questions regarding this response or any other support
questions please feel free to contact us.



Regards,
The SpexHost Team
www.SpexHost.com

~ Support
Department
~ SpexHost, LLC








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter