Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. september 2012

Jeg sendte en e-post til SpexHost





Gmail - SpexHost ~ Billing Department











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










SpexHost ~ Billing Department












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Sun, Sep 16, 2012 at 11:59 PM




To:
billing@spexhost.com


Cc:
Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>, CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>, Melanie Wright <MWright@ingeus.co.uk>, hv-02.kontakt@mil.no, DWP ICE gateway team <ice@dwp.gsi.gov.uk>, mail.gva@efta.int, "emb.london" <emb.london@mfa.no>, benefits.service@liverpooldirectlimited.co.uk






Hi,

I still haven't got the payment that I have signed for, and was supposed to get two weeks ago, on Tuesday.

So I don't have any money at the money, (only 2 pence on my bank-account).


But I'm going to pay the bill as soon as possible, if and when I get the oppertunity.

Sorry about the delay with this!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog



On Sat, Sep 15, 2012 at 6:00 AM, billing@spexhost.com <billing@spexhost.com> wrote:

Due Date: 09/10/2012

Invoice # 7421



ATTN: Erik Ribsskog,



You currently have an overdue invoice of $9.98 due on your account
with SpexHost, LLC.



Invoice Description:



Web A (Legacy): godtebutikken.net, 09/10/2012 thru 10/09/2012 $4.99

Web A (Legacy): goodyshop.eu, 09/10/2012 thru 10/09/2012 $4.99

Total Due: $9.98



Payment Instructions:

1) Log into our Billing Center at https://www.spexhost.com/billing
with your email and password

2) Click on the "Billing" tab

3) Select the invoice you want to pay

4) Click on pay invoice



We greatly appreciate your efforts to ensure that payment is received
in a timely matter.



If you have any questions regarding your account or if you wish to pay
by check, please feel free to contact us.



Note: This E-mail will serve as an official invoice for this
payment.




Regards,
The SpexHost Team
www.SpexHost.com

~ Billing
Department
~ SpexHost, LLC








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter