Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 28. september 2012

Jeg sendte en e-post til Advokatforeningen






Gmail - Oppdatering/Fwd: Inhabilitiets-skjema/Fwd: Deres ref. 141241







Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>









Oppdatering/Fwd: Inhabilitiets-skjema/Fwd: Deres ref. 141241









Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Sep 28, 2012 at 3:02 PM




To:
ijh@advokatforeningen.no


Cc:
nemnden@jus.no





Hei,

jeg viser til Deres brev fra 25. september hvor jeg kan lese advokatfirmaet sin kommentar.

Jeg ser at det er eieren som kommenterer og ikke Rukke.

Her blir det en sammenblanding.


Jeg har tidligere prøvd å klage på eier, men fikk beskjed om å klage på Rukke.

Så klager jeg på Rukke og eier svarer.

Det er jo bakvendt-land.

Og så presterer eier å si at de ikke trodde ha hjelp fra dem, siden jeg klagde på Rukke.


Så jeg kan ikke si at det er klart om klagen min er på Rukke eller Advokat.no.

Det har ikke Advokatforeningen gjort klart heller.

For Advokat.no blander disse begrepene.


Hvordan kan det ha seg at eieren Heistad svarer på min klage på Rukke?

Dere har tidligere sagt at dette går på advokaten og ikke firmaet.

Er det noen Asbjørn-folk eller noen bondekoner som sitter og tuller fælt her?

Men jeg må si at han eieren virker fiendtlig nesten i sitt skriv, så det er kanskje best for meg å kutte ut dette advokatkontoret.

Selv om jeg først klagde på Rukke.

Altså, hvorfor opplyser de ikke før nå, at Rukke var ekspert på omsorgssvikt.

Jeg har jo klagd på dette for mange måneder siden, etter å ha lest på nettstedet deres.

Og grunnen til at jeg leste på nettstedet, det var at jeg ikke syntes at hu Rukke fikk gjort noe konstruktivt i denne saken.


Kanskje man burde se på hva Rukke egentlig gjorde, på de månedene som hu jobba, (eller 'jobba'), med den her saken.

Og vennligst klar opp i hvorfor eier svarer når jeg klagde på advokat Rukke.


Med Asbjørn-hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/9/13
Subject: Inhabilitiets-skjema/Fwd: Deres ref. 141241
To: ijh@advokatforeningen.no
Cc: nemnden@jus.no


Hei,


jeg viser til Deres brev fra 5/9, som jeg mottok i dag, og sender herved inhabilitets-skjema tilbake.

Vennligst bare kontakt meg hvis det er noe jeg har glemt å infomere om!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2012/8/30
Subject: Deres ref. 141241
To: Disiplinærnemnden for advokater <nemnden@jus.no>


Hei,

jeg viser til Deres brev av 28. august, og vedlegger Deres skjema i utfylt stand.


Dere har tidligere skrevet til meg at det er greit, at jeg sender denne klagen på e-posten, siden jeg bor i utlandet.


Så jeg regner med at dette fortsatt gjelder.

Vennligst bare kontakt meg hvis det er noe jeg har glemt å forklare om.

Mvh.



Erik Ribsskog







inhabil skjema.jpg
190K

PS.

Her er brevet fra Advokatforeningen:

advokatforeningen 28 sept 1

advokatforeningen 28 sept 2

advokatforeningen 28 sept 3

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter