Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. november 2012

Jeg anmeldte Thomas Seltzer for æreskrenkelse






Gmail - Anmeldelse av Thomas Seltzer








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Anmeldelse av Thomas Seltzer










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Nov 29, 2012 at 2:14 PM





To:
post.oslo@politiet.no







Hei,

jeg ser i nettavisene at Thomas Seltzer blir anmeldt for æreskrenkelse.

Og det minnet meg nå på da jeg var omtalt i NRK sitt TV-program Tweet 4 Tweet, tidligere i år.


Seltzer sa da at jeg skrev 'hundre sider hver dag'.

Og Jenny Skavlan sa at: 'Det lukter litt psykose her'.

(Noe sånt).

Så det virket for meg som at disse to ville ha det til at jeg var gal, (eller noe lignende).


Så jeg vil anmelde Thomas Seltzer og Jenny Skavlan og ansvarlig redaktør hos NRK, for æreskrenkelse.

Mvh.

Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter