Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 6. november 2012

Jeg fortsetter å søke på jobber. Denne gang som Website and Marketing Manager






Gmail - Thank you for your application








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Thank you for your application










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Tue, Nov 6, 2012 at 7:45 PM





To:
Melanie Wright <MWright@ingeus.co.uk>









---------- Forwarded message ----------
From: <eribsskog@gmail.com>
Date: Tue, Nov 6, 2012 at 7:43 PM

Subject: Thank you for your application
To: eribsskog@gmail.com










Don't miss the latest jobs -> Add no-reply@fish4.co.uk to your address book.









Fish4Jobs













Search jobs

Login

Set up job alerts












Hello Erik,
Thank you for applying for the role of Website and Marketing Manager (30684210) - Advert view.
We have forwarded your application onto the recruiter, if you would like to keep track of all of your applications you can see them in your myfish4 account.
You will be able to see all jobs applied for and the date you applied for them.
In addition you can view any part completed applications and continue to apply for them.
Please follow the link to your account below



Kind regards, fish4 Customer Services 020 86006979

























Trinity Mirror Digital Recruitment Ltd, One Canada Square, Canary Wharf, London, E14 5AP
Company Reg No: 01904765













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter