Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. november 2012

Jeg sendte en klage til Ingeus






Gmail - Complaint








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Complaint










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Thu, Nov 8, 2012 at 9:34 PM





To:
info@ingeus.co.uk


Cc:
Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>, CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>, "mail.gva" <mail.gva@efta.int>, Melanie Wright <MWright@ingeus.co.uk>







Hi,

I'm refering to the letter from Melanie Wright, from 6/11, (which I attach), which I recieved today.

I want to complain about that it's not written on Ingeus letter-paper.


And that it doesn't say the position Melanie Wright is working in, at Ingeus.

This makes me wonder, is it you who have stopped my Jobseekers Allowance?

Like I've explained earlier I can't take the bus to the City Centre or cut my hair, without money.


If you don't get the Jobseekers Allowance back I'm not going to be able to go to this meeting.

Like I've said earlier.

So I wanted to complain about that the letter-paper was strange, no job-position is mentioned and that someone have stopped my Jobseekers Allowance.


Best regards,

Erik Ribsskog

PS.

I haven't recieved the last five Jobseekers Allowance-payments.

So I wonder what's going on.




2 attachments
ingeus 2.jpg
115K
ingeus 1.jpg
67K








PS.

Her er vedleggene:

ingeus 1

ingeus 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter