Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 21. november 2012

Mer fra Godteposer






Gmail - Bestille godteposer som julegaver








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Bestille godteposer som julegaver










Godteposer

<post@godteposer.net>




Wed, Nov 21, 2012 at 9:51 AM





To:
Frode Lindstrøm <frode@lindstrom.me>







Hei Frode eller Jon Roger,

eller hva man skal si.

Nei, jeg sliter litt med rutiner for fotografering av varene.

Jeg har en del vanlige varer, som ikke er sesongvarer, som jeg har tenkt å ta inn i sortimentet først.


Så det er liksom første prioritet.

Men dette er bare en ekstra-jobb for meg, for øyeblikket, og jeg har måtte flytte et par ganger, i det siste, så jeg ligger litt på etterskudd med foto-er.


Og jeg må også lære mer om sesongvarene her i England, for å finne hvilke som passer med konseptet.

Men jeg skal prøve å bli flinkere med sesongvarer i årene fremover.


Så det tar litt lenger tid siden jeg er i England, og må bli kjent med vareutvalget her og, for Godteposer er jo bare et noen måneder gammelt konsept enda.

Men jeg håper jeg får inn noen julevarer til neste jul.


Vi får se.

Med Godteposer-hilsen

Erik Ribsskog


2012/11/21 Frode Lindstrøm <frode@lindstrom.me>

Kommer det forresten noe julegodteri i butikken deres?


Mvh Jon Roger

On Tue, Nov 20, 2012, at 23:15, Jon Roger wrote:
> Tollerne blir sikkert litt mistenksommelige da, ja.
> Nei, det er nok sikkert like greit å bare bestille uten julepapir og sånt.
>
> Mvh Ron Roger
>
> On Tue, Nov 20, 2012, at 22:53, Erik Ribsskog wrote:
> > Hei,
> >
> > jeg har jo jobbet på et stort hypermarked, (OBS Triaden), og der pleide vi
> > å pakke inn varene for kundene hvis de ønsket det.
> >
> > (Sånn som jeg husker det, ihvertfall).
> >
> > Så jeg kan vel alltids pakke inn noen varer, i julepapir, hvis noen kunder
> > ønsker det.
> >
> > Men man også huske at dette er godteposer og ikke gavepakninger, så det er
> > nok vanskelig å få pakkene til å se strøkne ut.
> >
> > Dessuten så sender jo jeg dette fra England, så hva tollerne i Norge finner
> > på, hvis de ser at varene er pakket inn, det vet jeg ikke.
> >
> > Så jeg kan ikke love at julepapiret kommer gjennom tollen, liksom.
> >
> > Og å skrive navn på merkelappen, det gjorde vi vel ikke, på OBS Triaden.
> >
> > Og det var kanskje fordi at muligens ble litt for personlig.
> >
> > Hvis jeg skulle tippe, ihvertfall.
> >
> > Med Godteposer-hilsen
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> > 2012/11/20 Jon Roger <jonroger@operamail.com>
> >
> > > Hei igjen. Det tenkte jeg ikke på. Du har nok rett i det, ja.:)
> > > Takk for svar.
> > >
> > > Mvh Jon Roger
> > >
> > >
> > > On Tue, Nov 20, 2012, at 3:33, Godteposer wrote:
> > > > Hei,
> > > >
> > > > det var en god ide.
> > > >
> > > > Men siden jeg sender varene fra England, så må jeg fylle ut et
> > > tollskjema,
> > > > hvor innkjøpsprisen på varene, skal føres opp.
> > > >
> > > > Så det blir jo som å glemme å ta av prislappen, på julegavene omtrent.
> > > >
> > > > Så det er kanskje ikke så populært.
> > > >
> > > > Hvis jeg skulle tippe, ihvertall.
> > > >
> > > > Med Godteposer-hilsen
> > > >
> > > > Erik Ribsskog
> > > >
> > > >
> > > > 2012/11/19 Jon Roger <jonroger@operamail.com>
> > > >
> > > > > Hei!
> > > > >
> > > > > Jeg vurderer å kjøpe litt godteri som julegaver i år, og da lurte jeg
> > > på
> > > > > følgende:
> > > > > Er det mulig for dere å sende godteposer til andre navn/adresser enn
> > > den
> > > > > som bestiller?
> > > > > Hadde det vært mulig å betale litt ekstra for at dere pakker
> > > godteposene
> > > > > inn i julegavepapir, og gjerne lager et lite til/fra-kort ("Til
> > > Bestemor,
> > > > > Fra Jon Roger", f.eks.)?
> > > > >
> > > > > På forhånd takk for svar.
> > > > >
> > > > > Mvh Jon Roger
> > > > >
> > >









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter