Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 28. desember 2012

Fler e-poster fra Philip Gabrielsen

Noname 401   Noname 402   Noname 403   Noname 404   Noname 405   Noname 406   Noname 407   Noname 408   Noname 409   Noname 410   Noname 411   Noname 412   Noname 413   Noname 414   Noname 415   Noname 416   Noname 417   Noname 418   Noname 419   Noname 420   Noname 421   Noname 422   Noname 423   Noname 424   Noname 425   Noname 426   Noname 427   Noname 428   Noname 429   Noname 430   Noname 431   Noname 432   Noname 433   Noname 434   Noname 435   Noname 436   Noname 437   Noname 438   Noname 439   Noname 440   Noname 441   Noname 442   Noname 443   Noname 444   Noname 445   Noname 446   Noname 447   Noname 448   Noname 449   Noname 450

PS.

Linkene ovenfor åpnes i egne vinduer.

PS 2.

Etter å ha lest dagens bolke med 'Philip Gabrielsen e-poster', så kan jeg jo ta med om det, at den norske språkstriden, nå ser ut til å ha blitt eksportert, til Danmark:

eitjull språkstrid

http://da.wikipedia.org/wiki/Brugerdiskussion:Eitjull

PS 3.

Man kan se at den norske Wikipedianeren får inn noen 'stikk', som den danske Wikipedianeren nok ikke merker.

Nordmannen skriver nemlig en del svenske bokstaver osv., (i sitt norsk), for å tulle med dansken, (regner jeg med).

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Her er mer om dette:

norsk wiki stikk

(Samme link som ovenfor).

PS 5.

Og så sitter da de norske Wiki-administratorene, på dette lukkede forumet, (som man kan se, i e-postene, i linkene ovenfor), og diskuterer diverse problemer, da.

Og etter å ha diskutert forskjellige problemer, så dukker de noen ganger opp, på Wikipedia og andre nettsteder, og skriver en kommentar, da.

Men da skriver de denne kommentaren i sitt eget navn, og uten å si fra at de faktisk representerer dette lukkede Wikipedia-forumet, da.

Men Wiki-administratorene, de burde vel da kanskje presentere seg, som talsmenn, for Wikipedia, når de skriver her og der, etter at ting først har blitt tatt opp, på dette hemmelige forumet deres, (tenker jeg nå).

Det hadde vel kanskje vært en ide.

(Hvem vet).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Her er mer om dette:

lukket forum dukker opp wiki

(Samme link som ovenfor).

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter