Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. desember 2012

Fler e-poster fra Philip Gabrielsen

Noname 501   Noname 502   Noname 503   Noname 504   Noname 505   Noname 506   Noname 507   Noname 508   Noname 509   Noname 510   Noname 511   Noname 512   Noname 513   Noname 514   Noname 515   Noname 516   Noname 517   Noname 518   Noname 519   Noname 520   Noname 521   Noname 522   Noname 523   Noname 524   Noname 525   Noname 526   Noname 527   Noname 528   Noname 529   Noname 530   Noname 531   Noname 532   Noname 533   Noname 534   Noname 535   Noname 536   Noname 537   Noname 538   Noname 539   Noname 540   Noname 541   Noname 542   Noname 543   Noname 544   Noname 545   Noname 546   Noname 547   Noname 548   Noname 549   Noname 550

PS.

Linkene ovenfor åpnes i egne vinduer.

PS 2.

Her kan man se det, at til og med Norsk Kulturråd støtter Wikipedia, og ber folk om å bidra, på dugnaden der.

(Kanskje istedet for å drive med egne prosjekter).

Men Wikipedia er jo ikke norsk-eiet, og organisasjonen er ikke så kjent.

(Det finnes jo ikke organisasjonskart, osv).

Og Wikipedia tjener jo penger, (på donasjoner osv.), så å kalle dette dugnad blir kanskje ikke helt riktig.

Og skyggesidene, til Wikipedia.

Nemlig det at man, (hvis man har uflaks ihvertfall), blir behandla som 'dritt' der.

(Som jeg har skrevet om, i tidligere bloggposter, under etiketten 'E-poster fra Philip Gabrielsen').

Det nevnes ikke.

Så jeg vet ikke om man skal snakke om et Wikipedia-hysteri her.

Jeg ville sett for meg Wikipedia som et supplement, til norske kulturprosjekter.

Og ikke som en erstatning.

Men det er kanskje andre som har andre meninger.

Det er mulig.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

kulturråd bidra

http://www.scribd.com/doc/118350883/Noname-537

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter