Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. januar 2013

Jeg sendte en e-post til Espen Melheim






Gmail - Til Espen Melheim








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Til Espen Melheim










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sun, Jan 27, 2013 at 11:41 PM





To:
post@drammen-strong.no







Heisann Espen,

jeg har prøvd å få tak i deg før, på nettet, men ikke lykkes.

Leste på Purehelp.no at du var leder, for styret, i Strong IL.

Jeg har overhørt at jeg er forfulgt av mafian, og har flykta til England.


Får ingen av mine rettigheter i Norge.

Får ikke arv på morssida, og får ikke solgt del av eiendom jeg har arvet, på farssiden.

(Nemlig Bergstø i Holmsbu).


Får ikke studielån, pensjonen jeg har betalt til Folketrygden, erstatning for frostskade i Geværkompaniet, rettferdsvederlad, siden min far lot meg bo alene, på Bergeråsen, forfatterstipen, etc., etc.

Blir bare tulla med, vil jeg si.


Blir også tulla fælt med i England.

Jeg blir arrestert av politiet, etter oppdiktede anklager, om å ha sendt amorøse e-poster til folk ansatt på arbeidsformidlingen.


Jeg er ute på 'bail', på grunn av det degenererte og korrupte britiske politiet, (må man vel kalle dem).

Jeg har verdifulle antikviteter; (etter min mormor, som var av dansk adel), og ting fra HV osv., i en lagerbod, hos City Self Storage.

Men får ikke jobb i England, (av en eller annen grunn), så disse tingene, de har jeg ikke råd, til å få sendt over, fra Norge.

Har også oppfunnet kryssord-program, da jeg gikk på NHI.


Dette kan være verdt mange millioner eller milliarder, hvis det blir ordentlig videreutviklet, mener jeg.

Hadde vært artig å fått svar.

Har jo ikke hørt noe fra deg, siden jeg bodde på Bergeråsen og Sand, skoleåret 1988/89.


(Du hadde med Anne og Annika, som toppløse 16/17-åringer, til stranda på Sand.

Hvor Pia og Christell hadde dratt med meg).

I 1995, (var det vel), den dagen, som Tommy Ingebrigtsen, (var det vel), vant VM i hopp, (var det vel).


Så hadde min fetter Ove, (som du vel aldri traff, men han var med på en fotballtrening, med Berger IL en gang, den siste treninga før sommerferien, en sommer på 80-tallet, med Thomas Jebsen blant annet vel. Han fikk lov av trener Skjellsbekk, å være med på treninga, siden vi bare var fem karer, som møtte opp, på den treninga).


Han hadde dratt meg med på Berger-puben, og der var din yngste søster Anette, (heter hu vel, hu som var så glad i pølser, mener jeg hu sa, en gang jeg var på besøk hos deg, for å se på noe ZX Spektrum-greier vel, som du hadde, på 80-tallet).


Hu sa du studerte i Belgia, og at du hadde bedt henne å hilse, hvis hu så meg.

Det var en av de siste gangene jeg var på Berger, (for å si det sånn).

Tenkte jeg kunne prøve å skrive en ny e-post, siden jeg så at du var leder, for et idrettslag osv.


Mvh.
Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter